Cum influențează digitalul comportamentul de cumpărăre al călătorului

Expedia Media Solutions a dezvăluit într-un studiu, pentru care a făcut un sondaj în rândul călătorilor din opt țări, că oamenii nu doar continuă să călătorească în ciuda incertitudinilor politice, economice și sociale care au loc în întreaga lume, ci călătoresc din ce în ce mai mult și nu este de așteptat ca această tendință să se schimbe. Consumatorul mediu călătorește aproape patru ori pe an cu o durată medie de opt zile, iar aproape jumătate din ei sunt plecați în străinătate. Ceea ce facilitează ca oamenii să călătorească în continuare este adoptarea rapidă și utilizarea pe scară largă a digitalului, precum și inovația continuă. 

 

Lumea online inspiră călătorii, apropiindu-le locurile îndepărtate și făcându-le mai accesibile. Îi ajută pe oameni să descopere experiențe noi și să rezerve o călătorie mai rapid și mai ușor decât oricând

 

Iată trei exemple cheie ale modului în care digitalul influențează modul în care călătorii planifică și rezervă astăzi. 

 

Lumea digitală inspiră explorarea

Imaginile pot fi un instrument pentru a influența un călător fie că este vorba de cele de pe rețelele sociale sau cele tipărite, și cel mai bun lucru este atunci când imaginile sunt însoțite de inovații tehnologice, în special în turism. 

 

Expedia Media Solutions a colaborat cu Autoritatea de Turism din Hawaii (HTA) pentru a demonstra cum o experiență video combinată cu recomandări personalizate poate inspira călătorii să ia în considerare și să rezerve Hawaii că următoarea destinație de vacanță.

 

Utilizatorii au fost expuși la imagini unimitoare realizate cu un dron de paisaje din arhipelag, în timp ce folosesc tehnologia de recunoaștere facială pentru a-și identifica cele mai emoționale răspunsuri bazate pe scene care evocă cele mai pozitive expresii. Apoi li s-a recomandat vacanța ideală în Hawaii, pe baza imaginilor care au provocat cele mai emoționale răspunsuri. 

 

Domeniul digital face planificarea călătoriilor mai accesibilă

Realitatea virtuală și stilul video la peroana întâi sunt exemple ale modului în care tehnologia permite călătoriilor să încerce înainte de a cumpăra. Unii ar putea crede că experiențele realității virtuale pot înlocui dorința de a călători a unei persoane în momentul în care o pot experimenta din confortul casei lor, dar acest lucru nu este neaparat așa. Domeniul digital poate ajuta oamenii să confrunte frica de necunoscut, să își schimbe percepția cu privire la o destinație și să-i motiveze să o încerce în realitate.

Realitatea virtuală îți permite să te confrunți fricii de necunoscut, să schimbi percepția pe care o au cu privire la o destinație și ai motiva să o încerce în realitate.

 

Campania Expedia Media Solutions cu Gold Coast Tourism Corporation a adus la viață populara destinație australiană prezentând o mare varietate de activități culturale unice în regiune. Profitând de clipul video la persoana întâi, Expedia Media Solutions a creat o experiență online imersivă în care utilizatorii microsite-ului pot experimenta diferite activități, cum ar fi drumeții sau ciclism pe plajă, ca si cum ar fi acolo. 

 

Digitalul facilitează fazele de căutare și de inspirație

Datele comScore arată că utilizatorii își petrec 69% din timpul lor pe rețelele sociale pe smartphone-urile lor. Pe măsură ce oamenii adoptă tot mai mult telefonul mobil, a visa la următoarea călătorie și a o planifica poate avea loc în orice moment și în orice lugar, indiferent dacă utilizatorul își verifică rețelele sociale sau compară prețurile zborurilor posibile într-un motor de rezervare online. Tendința în ascedență în utilizarea mobilului înseamnă că a căuta, planifica și rezerva o călătorie este, în mod literal, în palma mâinii. 

 

Milennialii au agitat deja industria turismului, în special în modul în care investesc și interacționează cu mobilul lor, omniprezent în aproape orice aspect al vieții lor. Și, în timp ce milennialii au crescut utilizarea telefoniei mobile, Generația Z este chiar mai perturbatoare în modul în care utilizează rețelele lor sociale și dispozitivele mobile. Un studiu realizat de Expedia Media Solutions a aratat că membrii acestei generații sunt de patru ori mai presdispuși să utilizeze smartphone-ul pentru a se inspira, căuta sau rezerva o călătorie decât baby boomers, ceea ce înseamnă că în curând mobilul va din ce în ce mai omniprezent

 

Studiul Expedia Media Solutions este disponibil la acest link

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version