Încotro se îndreaptă rezervările hoteliere în avans în 2024

Obiceiurile de planificare și rezervare timpurie a călătoriilor lor în rândul consumatorilor revin și se normalizează, după mai mulți ai de suișuri și coborâșuri marcate de pandemie. Acest lucru este dezvăluit într-un raport realizat de Affilired, cu date care arată procentul de rezervări Early Booking generate în luna ianuarie din 2019 până în 2024. 

Procentul de Early Booking generat în ianuarie din totalul rezervărilor. Sursă: Affilired.

Avantajele early booking-ului pentru călători

După cum ne amintește Affilired, Early Booking se referă la obiceiul turiștilor de a-și rezerva vacanțele în avans, de obicei cu câteva luni înainte de data plecării.

De fapt, Affilired definește Early Booking ca fiind „o rezervare care are check-out-ul la cel puțin trei luni de la realizarea rezervării”.

Affilired este o companie de marketing digital cu sediul în Palma de Mallorca, Spania, care lucrează cu lanțuri hoteliere internaționale.

„Pentru călători, aceasta strategie nu numai că oferă lipsă de griji, dar poate duce și la reduceri semnificative și beneficii suplimentare”, explică Affilired.

Avantajele early booking-ului pentru hoteluri

Pentru hotelieri, faptul că clienții își rezervă sejururile cu mai mult de 90 de zile în avans înseamnă, de asemenea, avantaje semnificative.

Early Booking este o strategie crucială pentru a maximiza gradul de ocupare și veniturile hotelurilor„, spune Affilired, motiv pentru care multe lanțuri hoteliere stimulează, prin reduceri și alte beneficii suplimentare, rezervarea anticipată în rândul potențialilor clienți.

Early booking înainte de pandemie

Datele Affilired arată că 2019 a fost un an „excelent” pentru early booking, cu „cifre puternice în multe țări”.

Astfel, exercițiul din 2019 servește drept „punct de referință” pentru înțelegerea schimbărilor ulterioare care au survenit după izbucnirea pandemiei de coronavirus.

Cu toate acestea, când a fost declarată pandemia, „multe țări au înregistrat o scădere semnificativă a numărului acestora, deoarece incertitudinea și restricțiile de călătorie au descurajat călătorii să facă early booking”.

Situația post-pandemică pe piața sursă

În ciuda perioadei volatile marcate de pandemie, early booking-ul și-a revenit treptat în diferite țări din întreaga lume, deși cu nuanțe importante.

Procentele de mai jos se referă la rezervările early booking generate în luna ianuarie.

Germania

Această piața externă „a dat dovadă de o consecvență remarcabilă în ceea ce privește obiceiurile de rezervare în avans, menținând un procent relativ stabil de aproximativ 40-45%, explică Affilired.

„Acest comportament sugerează o cultură puternică de planificare și organizare în rândul calatorilor germani, iar datele din 2024 depășesc deja cu peste 5% datele înregistrate în gloriosul 2019”.

Statele Unite ale Americii

În ultimii ani, pe piața de outbound din SUA s-a înregistrat o creștere a procentului de rezervări Early Booking. În 2022, acesta a atins un vârf de 34%, dar în ianuarie 2024 a ajuns la 26% (de la 23% înainte de pandemie).

Franța

După o perioadă de „relativă stabilitate” între 2020 și 2022, rezervările în avans au avut loc în următorii ani doi ani. Acestea au fost de 37% în ianuarie 2023 și de 40% în ianuarie 2024, „sugerând o schimbare în preferințele de rezervare în rândul călătorilor francezi”.

Marea Britanie

Marea Britanie a cunoscut un „vârf surprinzător în 2021, cu un impresionant 71% Early Booking, înainte de a reveni la niveluri mai modeste în anii următori”.

În ianuarie 2019, early booking a reprezentat 41% din total pe această piața emitentă. Însă, în acest an, procentul a fost de 30%.

Spania

„Din punct de vedere istoric, nu a avut un procent ridicat de early booking”, explică Affilired în legătură cu comportamentul turiștilor spanioli.

În ianuarie 2019, early booking a reprezentat 36% din total pe această piață de outbound. În luna ianuarie a acestui an, procentul a fost de 31%.

Tendințe 2024

După cum notează Affilired, „pe măsură ce ne îndreptăm spre 2024, este posibil să asistăm la o creștere a procentelor de Early Booking în mai multe țări, unele chiar depășind nivelurile înregistrate în 2019, înainte de pandemie”.

„Această redresare indică o încredere reînnoită din partea călătorilor și o revenire treptată la obiceiurile de planificare și a early booking-ului”, conchide Affilired.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version