IHIF: Mișcări îndrăznețe ale hotelurilor pentru a profita de oportunități

Norocul îi favorizează pe cei îndrăzneți” a fost motto-ul sub care Forumul Internațional de Investiții Hoteliere (IHIF) a reunit luna trecuta peste 2.500 de profesioniști din industrie la InterContinental Berlin. În cadrul celei de-a 25-a ediții, accentul este pus pe împărtășirea strategiilor îndrăznețe și pe inspirație în mijlocul unui mediu „macro volatil”

Ian Goldin, profesor de globalizare și dezvoltare la Universitatea din Oxford, a sugerat că sectorul ar trebui să fie mai proactiv și să privească mai departe pentru a profita de oportunități. Industria hotelieră trebuie să facă mai mult pentru a oferi experiențele pe care oamenii le caută și care durează în timp. Oamenii sunt atrași în mod magnetic de posibilitatea de a întâlni oameni asemănători lor.

Ian Goldin, profesor de Globalizare și Dezvoltare a Universității din Oxford, în timpul prezentării.

Nu este surprinzător faptul că oferirea de experiențe valoroase clienților și crearea unui sentiment de comunitate între aceștia a fost o mantră repetată în cadrul sesiunilor axate pe diversificarea și fuziunea conceptelor hoteliere, desfășurate în spațiile adiacente de la hotelul Pullman de peste drum.

Pentru Shafi Syed de la Equinox Hotels, „Trebuie să adaugi substanță, nu doar stil. Dacă doriți să vă dezvoltați brandul, trebuie să aveți credibilitate și un conținut puternic și autentic și să vă concentrați pe nevoile specifice ale clientului.

Un client care, în urma pandemiei, este mai interesat ca niciodată să se bucure de experiențe, mai degrabă decât să cumpere obiecte materiale, ceea ce, potrivit lui Keith Barr, până acum CEO al IHG Hotels & Resorts, aduce beneficii industriei: „Oamenii nu cumpără televizoare, mașini sau bunuri, ci experiențe precum bilete de avion și rezervări la hoteluri și restaurante, iar acesta este un semn bun.

Auzit la IHIF

Barr, care s-a aflat la conducerea rețelei în ultimii șase ani, poziție pe care o va părăsi la sfârșitul lunii iunie, a recunoscut că, deși acum va petrece mai mult timp cu familia sa, „după 20 de ani în industrie, sunt sigur că mă voi întoarce mai devreme sau mai târziu”.

Keith Barr (stânga), cu Alexi Khajavim președinte de Hoteluri, Turism și Bunăstare al Questex, organizator al IHIF.

Sébastien Bazin, președinte și director general al Accor, a subliniat că nu îi place să folosească termenul de inteligență artificială (AI) în sectorul hotelier, întrucât, în opinia sa, „nu există nimic artificial în AI; ar trebui să o numim inteligența augmentată. Aveți nevoie de AI, dar nu uitați că oamenii doresc și au nevoie să călătorească pentru a crea momente și interacțiuni, iar acest lucru nu poate fi înlocuit.

Anunțuri importante

IHIF devine, de asemenea, platforma perfectă pentru anunțurile privind evoluțiile cheie ale marilor grupuri hoteliere, cum ar fi:

– Lansarea companiei de management hotelier Kinsfolk & Co. Născută la Londra, dar creată cu o perspectivă internațională, aceasta va fi condusă de Paul Brackley, fost director general al hotelului Beaumont din Mayfir.

– Prezentarea LyvInn, un nou brand hotelier hibrid din Europa, fondat de Navneet Bali, a cărui prima proprietate s-a deschis la Frankfurt pe 15 mai.

– Semnarea unui acord exclusiv între Zeal Hotels și IHG Hotels & Resorts pentru prima unitate cu zero emisii – Net Zero-.

Sébastien Bazin (dreapta), președinte și CEO Accor.

Choice Hotels EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) și Borealis Hotel Group au semnat, de asemenea, un acord de colaborare strategica pentru a-și extinde portofoliile în Europa. În acest fel, Borealis va putea franciza unități de gamă înaltă și medie din portofoliul de branduri Choice Hotels EMEA în destinațiile în care operează deja, inclusiv Spania, Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Austria și Danemarca; pe lângă căutarea de noi oportunități în alte țări europene.

Wyndham Hotels & Resorts și Zeus International Hotels & Resorts și-au extins parteneriatul strategic cu un nou acord neexclusiv pentru a dezvolta active de multiproprietate în următorii ani sub brandurile Trademark Collection by Wyndham și Registry Collection Hotels.

Hilton a semnat un acord de franciză cu Blackstone, cel mai mare manager alternativ de active din lume, și Event Hotels pentru a deschide DoubleTree by Hilton Berlin Ku’damm, care va deveni primul hotel al brandului în capitala Germaniei, în urma unei renovări de mai multe milioane de dolari. De asemenea, lanțul a semnat un alt acord de francizaăcu Intersped d.o.o. Sarajevo pentru a deschide Hotel Neretva Mostar, Tapestry Collection by Hilton și Hampton by Hilton Sarajevo City Centre, prima sa proprietate din Bosnia și Herțegovina.

Știri de la ediția anterioară a IHIF:

Un model mai integrator de resort-uri pentru atenuarea punctelor slabe ale segmentului

Filozofia Amazon: concentrează-te pe client ca motor al inovației

Sébastien Bazin: „Creșterea nu este in contradicție cu sustenabilitatea”

Înapoi în viitor: dorința de a călători favorizează agențiile și turoperatorii

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version