Disneyland Paris a lansat campania Săptămâna Magică cu noi spectacole și o ofertă hotelieră renovată, care include noul concept de cazare Disney Nature Resort.
În 2018, Disneyland Paris a primit 15,8 milioane de vizite, cu care parcul atinge 320 de milioane de vizite de la deschiderea sa în 1992. Cele mai importante piețe pentru parc sunt: piața franceză (44%), piața britanică (17%) și piața spaniolă (9%).
Marea majoritate a vizitatorilor parcului Disneyland Paris rezervă prin canelele de intermediere și până la 90% din vânzări sunt făcute prin agențiile de turism, asigură Laure Glatron, Directorul General al Disneyland Paris Spania și Portugalia.
Anul acesta, Săptămâna Magică, una dintre cele mai importante campanii pentru Disneyland Paris, durează între 14 februarie și 27 martie 2019. Legendele StarWars, personajele Marvel, cu Capitana Marvel și Groot ca protagoniști principali, și festivalul Regele Leu și Jungla, sunt principalele atracții ale acestui sezon.
Datorită unei investiții de 2 miliarde de euro, Walt Disney Company a început o extindere a parcurilor sale din Paris, care vor fi dezvoltate de-a lungul câtorva ani și care va include transformarea parcului Walt Disney Studios cu trei mari zone inspirate de Marvel, Frozen și Star Wars.
Renovarea hotelurilor
Oferta hotelieră a parcului Disneyland Paris totalizează 8.500 de camere, dintre care 5.800 aparțin hotelurilor Disney și 2.700 hotelurilor asociate.
În ultimii ani, Disneyland Paris a renovat mai multe hoteluri din categoria Disney: Disneyland Hotel, Disney’s Hotel New York, Disney’s New Port Bay Club, Disney’s Sequoia Lodge, Disney’s Hotel Cheyenne și Disney’s Hotel Santa Fe.
În vara anului 2020, parcul are prevăzută deschiderea a Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel, o remodelare a Disney’s Hotel New York, care are drept scop introducerea vizitatorilor șn lumea lui Iron Man, Avengers si Spider-Man, printre altele.
Un concept nou de cazare eco-turistică
În 2017, Disneyland Paris s-a aliat cu Pierre & Vacances Group pentru dezvoltarea a Village Nature Paris, o destinație eco-turistică care, împreună cu Disney’s Davy Crockett Ranch, formează categoria de hoteluri Disney Nature Resort, destinată unui client care caută un mediu în natură și o mai mare independență.
Village Nature Paris include trei tipuri de apartamente: Cocon VIP, Country Premium pentru 4 și Country Premium pentru 6. Toate au o bucătărie și o cameră de zi, gândindu-se la acele familii care caută o experiență mai liberă și mai relaxată.
Situat într-un cadru natural de 120 de hectare și la câteva minute cu mașina de Disneyland Paris, Village Nature Paris este înconjurat de atracții precum The Aqualong, o lagună mare încălzită în aer liber, cu zone acvatice acoperite și tobogane; BelleVie Farm, care oferă o experiență imersată în viața unei ferme; The Extraordinary Gardens, o zonă de grădină proiectată pentru a asigura înflorirea pe tot parcursul anului; și The Lakeside Promenade, zona comercială și de restaurante.
După cum explică creatorii acestui concept de cazare, cu totul inovativ la Disneyland Paris, Village Nature Paris susține o strategie globală unică în sectorul turismului, bazată pe un Plan de Acțiune Durabilă (PAD) cu zece obiective derivate din „One Planet Living” creat de ONG-ul Bioregional. PAD-ul se concentrează pe amprenta ecologică, echilibrul social și economic, conștientizarea patrimoniului local și bogăției culturale, aplicând obiective cuantitative și calitative pentru toate fazele de proiectare, construcție și funcționare.
Angajamentul făcut de Village Nature Paris pentru dezvoltarea durabilă este recunoscut de UNEP în cadrul Parteneriat Moundial pour le Tourisme Durable [Parteneriatul Mondial pentru Turism Durabil]. Energia termică adâncă (de la 1.900 m subteran) furnizează 100% din încălzirea și apa caldă pentru toate clădirile și facilitățile locului. Această formă de energie durabilă și regenerabilă nu generează gaze cu efect de seră.
Sursă: hosteltur.com