Design web mobil: provocări și oportunități

Viteza de încărcare a paginii este ceea care contează în lupta pentru a converti căutările în rezervări înainte ca utilizatorul să piardă interesul și să rezerve pe orice alt site web. În plus, designul mobile first este susținut de faptul că anul trecut 60% din căutările de călătorie au fost făcute de pe un dispozitiv mobil, potrivit datelor Google

În ultimii ani, sectorul a vorbit despre un design web personalizat (Responsive Web Design), subliniind că conținutul web răspunde astfel la comportamentul utilizatorului, adică la dimensiunea ecranului, platforma și orientarea acestuia.

Acest lucru elimină necesitatea de a avea un design diferit și o fază de dezvoltare diferită pentru fiecare dispozitiv nou pe piață. Abordarea responsive funcționează cu browserul computerului ca bază și oferî versiuni alternative, reduse pentru alte dimensiuni de dispozitive și browsere.

Cu toate acestea, există o tendință din ce în ce mai mare în sectorul care transformă această abordare și începe să se concentreze în principal pe considerente de design mobil, iar de acolo o dezvoltă pentru a crea o versiune mai mare pentru computer. Abby Ward, de la Net Affinity, apară de ce designul mobil reprezintă progresia naturală și logică către designul web, dezvăluind modul de a evita capcanele pe parcurs.

 

Ierarhia de conținut nu este chiar așa de rea

Cu toții am auzit că conținutul este regele. Ei bine, primul design mobil implică concentrarea pe afișarea conținutului în cel mai rațional mod posibil. Dimensiunea mai micaă a ecranului poate găzdui doar un modul de conținut deasupra altui, fără dezordine sau saturație, obligând designerii să aleagă piesele cele mai relevante și importante pentru a le plasa în cele mai vizibile poziții. Prin urmare, acestea trebuie să aibă obiective foarte clare pentru a obține o utilizare ușoară și atractivă vizual.

Modul în care greutatea site-ului afectează timpul de descărcare este esențial pentru a transforma căutăarile în vânzări de pe dispozitivele mobile.

De asemenea, pot adăuga straturi suplimentare de conținut pentru utilizatorii de Internet care folosesc ecrane mai mari, astfel încât să garanteze o experiență de utilizator standardizată pe toate platformele și să reducă timpul de descărcare pentru cel mai important conținut.

 

Menținerea unui site web ușor

Cu traficul mobil care depășește cel generat de computerul de birou, iar rezervările de pe telefoanele mobile sunt, de asemenea, în plină expansiune, site-urile mobile și aplicațiile sunt acum un „must” pentru hoteluri. Modul în care greutatea web afectează timpul de descărcare este crucială pentru a converti căutările de vânzări de pe dispozitivile mobile.

Ca și în cazul conținutului, designerul este obligat să reducă dezordinea, fără a avea meniuri fantastice, diapozitive și animatii flash de la început. Chiar și fonturile trebuie selectate având în vedere dacă pot fi citite pe un dispozitiv mic.

Alte aspecte care trebuie luate în considerare legate de greutatea paginii sunt utilizarea de mai puține imagini și din ce în ce mai mici, comprimându-le înainte de a le codifica; evitați hărțile interactive; găzduiește videoclipuri pe YouTube în loc de pe site; și păstrați formularele la minimum. Toate acestea vor ajuta pagina mobilă să se încarce mai repede și să mențină utilizatorul în canalul de achiziție cât mai mult timp posibil.

Dar exact cât timp trebuie să se încarce web-ul înainte de a începe să piardă utilizatori? Cifrele KissMetrics indică faptul că 40% dintre ei părăsesc o pagină care durează mai mult de trei secunde, așa că având toate aceste sfaturi în minte, astfel încât site-ul să se încarce mai rapid este esențial pentru a crește conversiile.

 

Provocări pentru designeri

Deoarece adoptarea unei prime strategii mobile este cu totul diferită de o dezvoltare axată pe computer, poate fi o provocare pentru echipele obișnuite cu designul pentru acesta din urmă Iar acest lucru se întâmplă cu cei mai experimentați designeri.

De fapt, designul mobile first este departe de a fi o tranziție naturală și nu este ceva confortabil pentru majoritatea designerilor. Acest tip de abordare este restrictivă în ceea ce privește spațiul și este o provocare care necesită disciplină, ceea ce este valabil mai ales când vine vorba de conținut și convinge utilizatorii ca este ușor și sigur să facă o rezervare pe site-ul mobil atunci când experiențele lor sunt probabil anterioare îi face să creadă altfel.

În prezent, acest proces necesită mai mult timp decât metodele vechi, deoarece este ceva nou, atât pentru proiectant, cât și pentru client. Dacă hotelierul se gândește să creeze de la zero un nou site web, astfel încât să funcționeze mai bine cu utilizatorii de telefonie mobilă, vor avea nevoie de mai multe resurse, deoarece costurile acestui tip de design sunt mai mari.

 

Ce înseamnă viitorul pentru primul design mobil și conversii

Scopul primului design mobil nu este de a inversa problema prin crearea unei experiențe pe computer slabă în loc de o experiență pe telefonul mobil slabă. Ambele soluții ar trebui să funcționeze bine pentru utilizator, iar obiectivele de vânzări, loialitate și conversie vor veni mai târziu.

Pe măsură ce utilizarea mobilului continuă să crească, iar abordarea mobile first devine rege, viitorii designeri vor fi experți în acest tip de design UX, iar procesul va fi din ce în ce mai simplu, rapid și ieftin, dacă nu a fost inteprinsă anterior această abordare.

În unele cazuri, vizitele pe site de pe computer reprezintă deja doar 33%, în timp ce telefoanele mobile și tabletele cresc poziții în cota de piață; tendința care se estimează că va continua, de aceea este recomandabil ca experiența mobilă a hotelului să fie cât mai perfectă cât mai curând posibil.

 

Informația de referință este disponibilă pe blogul lui Net Affinity.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version