Cum să profiți de noua funcționalitate a lui Google pentru a genera mai mult trafic

Google a anunțat că oferă link-uri de rezervare gratuite pentru hoteluri și agenții, așa cum a publicat evisionturism. Astfel, motorul de căutare își demonstrează din nou interesul, așa cum a subliniat Pau Siquier, directorul de marketing digital al Mirai, în „îmbunătățirea căutării hotelurilor, nu numai pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, ci și pentru a oferi agenților de publicitate mai multe optimizări pentru campaniile lor. Pentru hoteluri și canalul lor direct, orice modificare a acestui produs reprezintă o nou oportunitate de a concura cu OTA și de atrage mai mult trafic direct„. Din acest motiv, i-a recomandat hotelierului „să acorde atenție la două lucruri: adăugați aceste caracteristici la afacerea principală și utilizați-le la potențialul maxim și găsiți cel mai bun partener de integrare pentru a executa aceste bune practici”. Siquier a enumerat unele dintre ele. 

 

Până în prezent, Google Hotel Ads era, după cum își amintea Pau Siquier, „o vitrină plătită 100% în care numai canalele care licitau aveau dreptul să apară. Nu mai. Link-urile de rezervare gratuite sau rezultatele „organice” înseamnă că hotelurile vor putea rămâne acolo gratuit, fără a trebui neapărat să liciteze”. 

 

Pentru a putea apărea în aceste link-uri de rezervare gratuite, hotelul trebuie să aibă verificat și actualizat profilul său de Google My Business verificat și actualizat și are nevoie de un partner de integrare pentru a-l conecta cu Google Hotel Ads, dar nu este necesar să ai o companie de plată activă. 

 

Alegerea unui partner este, de asemenea, este decisivă pentru a apărea într-o poziție bună în rezultatele acestei noi secțiuni, deoarece, așa cum a explicat Siquier, „în mod tradițional, Google apreciază calitatea integrării (cerințe tehnice), pe lângă competitivitatea prețului în comparație cu alte canale (sau ofertanți) și rata de conversie a canalului; deși în acest moment este prea devreme pentru a trage concluzii. În orice caz, există o nouă dezbatere privind SEO în cadrul Hotel Ads, care va fi cu siguranță interesantă”. 

 

De asemenea, este crucial, în cuvintele expertului, „să ai o integrare solidă pentru a profita din plin de noile funcții lansate de Google, deoarece de exemplu, atât rezultatelor legăturilor de rezervare gratuite, cât și cele plătite sunt afectate atunci când filtre de ocupare sau anulare gratuită„. 

 

Partner-ul de integrare va facilita, de asemenea, hotelierului să diferențieze traficul de secțiunile plătite și de link-urile gratuite de rezervare din Google Analytics. 

 

Cum va afecta strategia din Hotel Ads

Primele poziții în secțiunile plătite, așa cum a subliniat Siquier, „vor fi cu siguranță mai competitive și asta se poate traduce în CPC mai mare (cost pe clic). Cu toate acestea, a avea link-uri gratuite în secțiunea organică ar compensa, de asemenea, creșterea CPC, așa că trebuie să așteptăm și să vedem”. 

 

De asemenea, hotelul va primi mai mult trafic, așa cum a adăugat el, „având o nouă poziționare pentru canalul său direct. Dar noua intrare poate cumva canibaliza traficul provenit din secțiunea de plăți. În esență, ar trebui să obțină mai mult trafic și rezervări în ansamblu, dar vom ști mai multe pe măsură ce folosim instrumentul”. 

 

Până în prezent, datele Mirai indică faptul că „aproximativ 3% din traficul total a provenit de la aceste noi legături în ultimele câteva săptămâni. Cu toate acestea, nu știm ce procentaj de utilizatori au vazut această nouă secțiune și în ce hoteluri. Prin urmare, acest 3% este o estimătoare conservatoare. Vom urmări îndeaproape aceste date în următoarele săptămâni”. 

 

Informația este disponibilă pe blogul Mirai

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version