Cum va modifica COVID-19 designul viitoarelor cabine de pasageri

Izbucnirea pandemiei globale de coronavirus a adăugat noi criterii de siguranță În călătoriile de transport aerian și va continua să determine schimbările în modul în care vom călători pentru viitorul previzibil. Poate chiar să ne schimbe lumea, dar aviația comercială va continua să joace un rol cheie, conducând redresarea economiilor globale și permițând revigorarea comerțului, turismului și călătoriilor. Airbus asigură că, prin urmare, prioritatea sa numărul unu rămâne neschimbată: „Transportul sigur continuu al tuturor celor care zboară la bordul aeronavei noastre. Din momentul proiectării aeronavei, sunt luate în considerare considerente de sănătate optime în cabine, un spațiu atent construit pentru a asigura un mediu sigur și confortabil pentru toată lumea”. Dar s-a schimbat și modul în care producătorul european de aeronautică și companiile aeriene decid asupra proiectării și inovațiilor și modul în care sunt testate într-unul dintre cele mai importante centre industriale din lume pentru fabricarea aeronavelor. 

 

Acesta este Airspace Cursotmer Definition Center (CDC) din Hamburg este un loc unic, dedicat personalizării interiorului aeronavelor, unde clienții, companiile aeriene, pot experimenta și vedea cum va fi viitoarea lor cabină, folosind machete complet integrate și o mare varietate de instrumente de realitate virtuală, sub un singur acoperiș. 

 

„Testarea confortului cabinei, a functionalității mediului și a designului iluminatului este adesea o experiență emoțională pe care o oferim clienților noștri în centrul de definire a cabinei. Datorită restricțiilor de călătorie COVID-19, provocarea cu care ne-am confruntat este reinventarea modurilor în care interacționăm cu clienții, oferind cel mai inalt nivel de definiție a cabinei într-un mod complet digital”, explică Alexander Jürs, Manager de Comunicare și Serviciu Clienți la CDC din Hamburg. 

 

Experiența virtuală a cabinei

În strânsa cooperare cu fliliala sa Testia, echipele de gestionare a informațiilor ale Airbus au reușit să ruleze definițiile clientului virtual pentru cabină. Acest lucru a fost realizat prin utilizarea unei combinații de asistența virtuală la distanța, conferințe video și o machetă digitală 3D în direct, când asistența personală nu era posibilă. 

 

Soluția oferită de această situație este disponibilă pe smartphone-uri și dispozitive digitale compatibile. A permis clienților, furnizorilor și Airbus să efectueze la timp multe aspecte ale procesului de definire a cabinei, asigurând calitate și fără a suporta costuri suplimentare.

În 2020, aproximativ o treime din toate întâlnire de definiție CDC au fost gestionate practic, cu o rată globală de satisfacție a clienților de 96%. „În aceste momente dificile, clienții noștri sunt din ce în mai conștienți de faptul că sesiunile noastre de definiție virtuală sunt o soluție eficientă pentru conectarea tuturor părților interesate într-un singur loc digital, totuși speră să se întoarcă personal la CDC cât mai curând posibil”, spune Alexander. 

 

2021 pare să confirme această tendință, iar soluția la distanța dezvoltată de Airbus și Testia va continua să faciliteze călătoria de definire a cabinei companiilor aeriene. 

Înăltțmi noi

Airbus subliniază faptul că, cu caracteristici de design noi și un nivel ridicat de confort al pasagerilor, în conformitate cu produsele pentru cabina Airspace al modelului A320neo și A350 widebody, Airspace prezintă pentru familia A320 o zonă de intrare reproiectataă cu iluminat de bun venit personalizabilă; noi comportaminte supradimensionale XL, cele mai mari din clasa lor; cadrele de fereastră reproiectate care permit pătrunderea mai multor lumini în cabină și umbrele de fereastră integrate. De asemenea, noi pereți laterali care oferă și mai mult spațiu pentru umeri, o lumină de acoperiș personalizabilă plus iluminare cu LED-uri color în toată cabina. 

Include, de asemenea, băi noi, cu acoperiri antimicrobiene și funcții fără cont, satisfăcând noile nevoi de igiena post-pandemică. 

Michael Wilmer, șeful tehnic al Airbus pentru programul de cabină pentru spațiul aerian al familiei A320, explică faptul că rațiunea din spatele acestor teste este asigurarea robusteții noii cabine în timpul zborului. 

Testare riguroasă pentru decolare

Testele inițiale de zbor au supus cabina la condiții mult peste ceea ce ce ar fi supus în mod normal într-un profil de zbor standard. Camerele și senzorii speciali din interior au fost conectați la echipamente dedicate de testare și înregistrare a zborului în cabină, astfel încât inginerii să poată analiza performanța și caracteristicile elementelor cabinei în timp real la bord, precum și în laborator mai târziu”, a spus Wilmer. 

„În general, suntem mulțumiți de rezultatele primei faze. Acum, această două etapă a testării zborului, împreună cu lecțiile învățate din evoluțiile anterioare vor contribui în continuare la asigurarea unui produs robust pentru intrarea în funcțiune în lunile următoare”, a adăugat Wilmer. 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version