Cum vor evolua vânzările online pe diferitele piețe?

Impulsul global pentru digitalizare a dus la un salt uriaș în penetrarea online. Phocuswright a analizat această evoluție și previziunile sale atât la nivel global, cât și pe principalele piețe sursă. Pete Corneau, managing director al firmei de consultanță, explică într-un videoclip cele mai semnificative aspecte pe baza faptului că după creșterea mare din 2020, tendința va fi spre o creștere moderată și o anumită stabilitate

Creșterea rapidă a volumului de vânzări online în spațiul de călătorie s-a arătat deja clar când acestea au trecut de la 29% la nivel global în 2011 la 35% în 2014 și la marele salt de a reprezenta 54% în 2020. În ultimul an, se detectează deja o creștere de 5%, indicând o moderare și un model care va tinde să se stabilizeze pe măsură ce ajunge la o anumită saturație.

În Germania, piața s-a bucurat de o creștere a cererii interne și a vizitatorilor internaționali în perioada de dinaintea pandemiei. Dar în 2020, volumul rezervărilor brute a scăzut cu 60% și, deși peste 80% dintre germani spun că intenționează să călătorească din nou cât mai curând posibil, creșterea pentru 2021 va fi mai lentă decât s-ar putea aștepta, datorită faptului că segmentul MICE, foarte important pentru această piață, va avea nevoie de timp pentru a-și reveni. La aceasta trebuie adăugată și revenirea cazurilor din ultimele luni, ceea ce o îngreunează și mai mult.

În ciuda frânelor asupra activității de călătorie, pe piața germană procentul vânzărilor prin internet asupra totalului va continua să crească, iar rezervărilor online vor ajunge la 30,5 de miliarde de euro până în 2024.

În Regatul Unit, piața globală a scăzut cu 66% în 2020 și, datorită programului de vaccinare, redresarea a început deja în 2021, deși nu este așteptată o revenire la nivelurile de dinaintea pandemiei până în 2025 cel mai devreme.

Piața din Statele Unite a suferit un declin mai puțin marcat în 2020 decât mediul global și se așteaptă o redresare completă până la sfârșitul anului 2024. Și aici vânzările online prin site-uri web și aplicații mobile au crescut în perioadele cele mai restrictive ale Covid.

Comportamentul segmentelor de vacanță și corporate din Statele Unite prezintă ritmuri diferite, cu o vacanță care se va recupera mai repede și o călătorie de afaceri care va dura mai mult și va fi mai accentuat în 2022 datorită faptului că va trebui să-și revină, dintr-o cădere mai mare din cauza pandemiei.

Călătoriile corporative ar putea continua să sufere mai mult de pe urma întâlnirilor online, dar noi oportunități se deschid cu întâlniri în destinații de vacanță pentru echipele care lucrează de obicei de la distanță sau bleisure-ul si posibilitatea de a petrece timp cu familiile. 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version