Compensație de 24.000 euro pentru un grup de 40 de turiști români pentru zbor anulat

Comunicat de presă

Deși ne aflăm în extra – sezonul turistic, turiștii români continuă să înregistreze un număr impresionant de cereri de despăgubire pe website-ul FlightClaim.ro. Astfel, în primele 3 luni ale anului au fost înregistrate peste 1000 de cereri, fiind și zile în care se primește o cerere la fiecare 30 de minute. Estimările pentru perioada Aprilie – Septembrie sunt de peste 500 de cereri înregistrate lunar. Aproximativ 9 din 10 cereri sunt soluționate pozitiv iar pasagerii ajung să își primească compensația conform legii.

Cea mai mare despăgubire obținută în ultimele 6 luni: peste 20.000 euro

Cea mai mare despăgubire obținută de către echipa FlightClaim.ro a depășit 20.000 de euro și a fost pentru grup de 40 turiști care se întorceau acasă din vacanță în Republica Dominicană. Fiecare dintre ei a primit o compensatie de 600 euro.

Similar, un alt grup de 33 de turiști care se întorcea acasă din Bangkok a primit despăgubiri de peste 18.000 euro pentru zborul anulat de compania aeriană.

Cel mai numeros grup care a beneficiat de asistența FlightClaim.ro a avut 73 persoane și au primit în total 18.250 euro pentru anularea unui zbor pe ruta Atena – București.

Colaborăm cu multe agenții de turism din România care oferă această facilitate clienților lor. Atunci când grupurile lor se confruntă cu întârzieri datorate companiilor aeriene, noi le oferim tot suportul necesar pentru a obține acest beneficiu clienților lor. Practic, prin efortul colegilor noștri reușim să transformăm experiența negativă a întârzierii sau anulării unui zbor într-o experiență pozitivă și le obținem despăgubiri între 250 și 600 euro de persoană.” a declarat a declarat Cees Werff, director general FlightClaim.ro.

Una din 50 de cereri ajunge în instanță

Toate cererile înregistrate pe FlightClaim.ro trec printr-un proces riguros de due diligence, este analizat zborul cu probleme și condițiile în care a fost anulat sau întârziat. În măsura în care răspunsul companiei aeriene este negativ, FlightClaim.ro poate apela la echipa sa juridică pentru a începe acționarea în instanță, inclusiv în alte țări.

FlightClaim.ro a obținut recent în instanță obligativitatea de executare și respectare a drepturilor pasagerilor, în procese împotriva companiilor Blue Air, Wizz Air și Tarom. Asistența juridică este oferită gratuit clienților FlightClaim.ro.

În funcție de durata întârzierii, pasagerii sunt eligibili la compensații între 250 și 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.

Sub 10% dintre pasagerii afectați de zboruri anulate, întârziate sau cărora le-a fost refuzată îmbarcarea se preocupă să solicite compensația de 250, 400 sau 600 de euro de la companiile aeriene sau prin firmele specializate. Acest procent extrem de mic se datorează slabei cunoașteri a drepturilor pasagerilor, dificultăților de a intra în contact direct cu compania aeriană sau, pur și simplu, lipsei de timp. Procesul FlightClaim.ro de obținere a compensației este foarte simplu: pasagerul nu plătește nimic, trimite detaliile zborului către FlightClaim.ro, pe care o împuternicește pentru obținerea compensației, iar FlightClaim.ro se ocupă de tot procesul cu compania aeriană

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version