Companiile de turism B2B eșuează în ceea ce privește sustenabilitatea

Dintre cele 350 de companii B2B principalele din industria turismului la nivel global, doar 17% dintre ele au un raport de sustenabilitate disponibil publicului pe site-ul lor, potrivit unui studiu realizat de firma de consultanță în comunicare Belvera Partners

Raportul, care poate fi descărcat în format PDF la finalul acestui articol, analizează starea actuală a sustenabilității în sectorul turismului B2B printr-un studiu al paginilor web ale principalelor 350 de companii din sector.

„Definim călătoriile B2B ca fiind ecosistemul companiilor care există în cadrul călătoriilor care oferă servicii altor companii, și nu călătorul final„, explică Roman Towsend, director al Belvera Partners.

Adică, raportul se referă la acele companii și servicii specializate în domenii precum tehnologia de călătorie, distribuția angro de cazare, GDS, manageri de canale, companii de management de călătorii corporative, agenții de recepție DMC, companii de servicii de călătorie, aviație și aeroporturi, furnizori de servicii la țârm pentru croaziere, etc.

Companiile incluse în raport au fost selectate din Belvera B2B Travel Map, o hartă a liniilor de metrou care reprezintă ecosistemul turistic B2B și care a fost publicată la începutul anului.

https://belverapartners.com/the-belvera-b2b-travel-map/

Principalele concluzii

Câte dintre aceste companii B2B au publicat un raport sau au politici legate de sustenabilitate?

Potrivit lui Roman Townsend, „principalele concluzii ale studiului confirmă că sectorul are încă multe provocări în față” și prezintă următoarele date:

  • Doar 17% dintre companiile studiate au un raport de sustenabilitate
  • 24% au publicat o politică de sustenabilitate pe site-ul lor.
  • 3% includ o filă dedicată sustenabilității pe pagina de acasă.
  • 57% nu menționează sustenabilitatea (sau termeni similari) pe site-ul lor nici măcar o dată.

„Lipsa de acțiune poate avea un impact și în termeni economici, de exemplu băncile sunt mai puțin probabil să împrumute capital.” 

Care sunt consecintele uitării de sustenabilitate pentru companii?

După cum avertizează Roman Townsend, „Dacă o companie nu își poate demonstra acreditările în materie de sustenabilitate, este posibil ca piața țintă să facă presupuneri greșite”.

În acest sens, „datele noastre arată că organizațiile de turism care nu au niciun tip de raport de sustenabilitate  proiectează o percepție negativă în 83% din cazuri„.

În plus, „lipsa de acțiune poate avea un impact economic: băncile sunt mai puțin predispuse să împrumute capital, partenerii renunță la acești furnizori, iar angajații sunt mai puțin implicați în afacere”.

Raportul include studii de caz (Amadeus, ABTA și Hotelbeds), interviuri cu experți și o „listă cu principalele zece recomandări despre ceea ce ar trebui să facă firmele de turism B2B, care abia încep călătoria spre sustenabilitate”, explică Roman Townsend.

Raportul complet în formart PDF poate fi descărcat la următorul link.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version