Companiile aeriene au câștigat 108,5 miliarde de euro din servicii auxiliare în 2023

Ca urmare a redresării puternice a cererii și a traficului de pasageri înregistrate de industria aeronautică mondială, se estimează o creștere a veniturilor din serviciile auxiliare la 118 miliarde de dolari (108,5 miliarde de euro) pentru anul trecut, potrivit celui mai recent raport realizat de CarTrawler și IdeaWorksCompany. Cifra depășește suma câștigată în 2019, înainte de pandemie. 

Serviciile auxiliare sau non-aeriene (servicii auxiliare) includ taxele suplimentare percepute de companiile aeriene în plus față de biletul de bază pentru un zbor, cum ar fi bagajele, selecția locurilor îmbarcarea prioritară și comisioanele pentru alte servicii conexe, cum ar fi rezervările la hotel sau asigurările. 

Inițial, companiile aeriene low-cost au obținut venituri și profituri uriașe din acest tip de venituri, care au fost ulterior extinse la companiile aeriene tradiționale.

Estimarea CarTrawler privind veniturile globale din servicii auxiliare reprezintă o creștere bazată în mare parte pe creșterea numărului de pasageri în 2023 și pe creșterea cotei de piață a transportatorilor low-cost.

Este un salt mare față de nivelurile de dinainte de pandemia din 2019, când era 109,5 miliarde de dolari (100,4 miliarde de euro). CarTrawler și IdeaWorksCompany au agregat veniturile din servicii auxiliare pentru 125 de companii aeriene din întreaga lume. 

Veniturile auxiliare rămân o sursă de venituri constantă și previzibilă pentru companiile aeriene în fața fluctuațiilor imprevizibile ale preţurilor tarifelor.

Companiile aeriene spun că există mai multe motive pentru creșterea mare a veniturilor auxiliare: companiile aeriene low cost controlează în prezent o cotă de 25% la nivel global și majoritatea au o politică de preţuri neagregate, cu taxe suplimentare pentru majoritatea serviciilor auxiliare în afara zborurilor. Astfel, în ceea ce privește veniturile ancillary sau auxiliare, companiile aeriene low cost dețin aproximativ 31% din cota de piață în acest domeniu.

În plus, tarifele cu locuri alocate devin norma și multe companii aeriene cu servicii complete le adoptă.

Cardurile de credit de tip co-branding pentru companii aeriene au contribuit, de asemenea, la această creștere semnificativă.

„Veniturile din servicii auxiliare rămân o sursă de venit stabilă și previzibilă pentru companiile aeriene în fața fluctuațiilor imprevizibile ale preţurilor tarifelor”, a declarat Aileen McComark, CCO al CarTrawler.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version