Cele cinci tipuri de hoteluri de nișă cu cel mai mare potențial de dezvoltare

Hotelurile de nișă s-au dezvoltat mult în anii de recesiune, așa cum a subliniat directorul de Business Development  al STR Global, Lauren Faulkner. Și a nu face parte din oferta generală nu este neapărat un lucru rău, așa cum au putut observa în ultimii ani propietarii și operatorii acestor tipuri de hoteluri din Statele Unite. 

Cele cinci tipuri de hoteluri de nișă evidențiate de Faulkner sunt hotelurile pentru sejururi lungi, hotelurile boutique, pentru convenții, apartamente hoteluri și resorts de schi.

„Este bine să fii diferit”, a conchis Faulkner, și aici sunt datele care le-a oferit pentru a dovedi cuvintele sale, utilizând mereu statisticile din Statele Unite:

Aparthotelurile din Statele Unite au depășit deja recordul de ocupare de dinainte de criză. Imagine Shutterstock.
  1. Sejururi lungi

Hotelurile specializate în a găzdui sejururi lungi au fost segmentul cu cea mai mare creștere a gradului de ocupare în luna iulie a tuturor nișelor de piață. Astfel, hotelurile de lux au ajuns la o medie de 77,8%, în timp ce pentru cele de categorie medie sau economică a fost de 73%.

  1. Hoteluri boutique

În luna iulie, gradul de ocupare a revenit la nivelurile din 2007, cu 74,3%, deși tariful mediu este încă de 16 dolari (12 euro) sub cel din 2008, asfel încât, așa cum a recunoscut Faulkner, recuperarea prețurilor în acest segment durează ceva timp.

  1. Hoteluri de convenții

Acest tip de hoteluri și-a recuperat treptat tarifele, după cum reiese din creșterea de 4,3% din luna iulie, în timp ce gradul de ocupare crește cu 0,9%.

Faulkner a subliniat că aceste hoteluri au în ultimii ani grade de ocupare ridicate, de 71,2% în luna iulie, peste indicii unităților de cazare care găzduiesc conferințe (64,2%) și media hotelurilor din SUA (63,2%).

  1. Apartamente hoteluri

Cu un grad de ocupare de 72% în luna iulie, apartamentele hoteluri au depășit recordul anterior, în timp ce tariful mediu de 106,71 de dolari (80,16 euro) aproape a depășit cel de 107 euro din 2008.

  1. Resorts de schi

Această piață a înregistrat cea mai mare scădere a gradului de ocupare pe perioada crizei, cu o scădere de 14,5% in 2009. Cu toate acestea, în anul următor a înregistrat, de asemenea, cea mai mare recuperare, cu o creștere de 8,8%, și doar în luna iulie a crescut cu 7,6%. Faulkner a subliniat, de asemenea, performanța centrelor de golf și spa.

 

Puteți citi articolul complet pe HotelNewsNow.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version