Călătoriile personalizate fără „fisuri” conduc schimbarea sectorului

Economia de colaborare, realitatea virtuală și internetul tuturor lucrurilor au îmbunătățit experiența călătorilor. Cu toate acestea, evenimentele geopolitice, sociale și economice modifică lumea, ceea ce va limita potențialul progresului în sectorul turismului dacă companiile nu vor lua măsuri inminent. Acest lucru este prezentat de studiul ‘What if? Imagine the future of the travel industry’, elaborat de firma de consultanță AT Kearney, cu sponzorizarea companiei Amadeus. Raportul relevă posibelele scenarii și tendințe pentru următorii cinci-șapte ani și avertizează asupra riscurilor care ar putea împiedica viitoarele oportunități de afaceri în această perioadă. Raportul identifică două tendințe cheie, personalizarea și călătoriile fără fisuri, pentru a ajuta companiile să se pregătească pentru noi provocări

Documentul avertizează că industria călătoriilor trebuie să se pregătească mai bine pentru a face față turbulențelor economice și politice dacă dorește să profite la maxim de creșterea economică viitoare.

AT Kearney scoate în evidență două tendințe cheie care schimbă peisajul industriei călătoriilor. Pe de o parte,  experiențele din călătoriile personalizate în fața pieței de consum în masă. Conform raportului, tehnologia  permite incoporarea datelor de consum și facilitează utilizarea inteligenței artificiale pentru a aprofunda  comportamentul călătorului. În plus, poate fi utilă satisfacerea nevoilor individuale față de soluțiile standard.

Pe de altă parte, se referă la călătoriile fără fisuri în fața fragmentării, obiectiv care va necesită cooperarea guvernelor și schimbul de date între companii: de la aeroporturi și companii aeriene la servicii la destinație, cum ar fi hoteluri, restaurante și transport terestru.

Studiul asigură că evenimentele geopolitice, sociale și economice alterează lumea, ceea ce poate reduce potențialul de progres al sectorului turistic.

Pe baza acestor două tendințe cheie, studiul identifică patru scenarii posibile viitoare la nivel mondial:

Picasso. Un scenariu care privește o lume fragmentată caracterizată prin creșterea populismului și o preocupare din ce în ce mai mare pentru problemele de securitate, ceea ce implică restricționarea accesului la mai multe destinații. Chiar și așa, majoritatea regiunilor se află în faza de creștere economică. Companiile investesc în inovare pentru a ajunge la mai mulți clienți prin intermediul canalelor mobile, iar această interacțiune le permite să configureze o serie de servicii mai sofisticate și personalizate.

Dali. Aici atitudinile sociale și prosperitatea economică creazp un mediu mai favorabil pentru schimbul de date, rezultând legi de protecție mai putin stricte și o legislație mai relaxată. Acest lucru creează mai multe oportunități pentru o mai bună personalizare a călătoriilor. Călătoriile sunt mai ieftine, mai rapidă și mai sigură. Populația beneficiază de mai puține controale de securitate la frontieră și are informații în timp real despre evenimentele neașteptate, cum ar fi întârzieri ale zborurilor.

Bosco. În cazul în care costurile comerciale ale industriei cresc, în momentul în care companiile întâmpină dificultățile în respectarea legilor fiscale, a muncii și a protecției datelor. Această lume se bazează pe protecționism și neîncredere. În acest context, călătorii caută confort în branduri de încredere și pot rezerva direct prin furnizori recunoscuți.

Warhol. Se caracterizează prin călătorii fără fisuri și fără personalizare, care iau în considerare implicațiile generate de creșterea economică din Asia. O circumstanta care favorizează    extinderea unei clase de mijloc care are mai multe venituri pentru petrecerea timpului liber și călătorii, dar preferă opțiunile low-cost ale sectorului de consum pentru cele mai personalizate.

„Considerăm că este esențial să evaluăm și să înțelegem aceste aspecte care vor continua să provoace și să revoluționeze sectorul în următorii cinci ani până la șapte ani, astfel încât, ca industrie să fim mai mai bine pregătiți ca să le facem față și, în același timp, să stimulăm creșterea economică și realizarile”, spune Alex Luzurraga, vicepreședinte al Coporate Strategy la Amadeus.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version