Bleisure Travel, studiul DRV confirmă această tendință

Bleisure Travel este o tendință care devine un instrument esențial pentru companiile care doresc să atragă și să își păstreze angajații calificați. Potrivit unui studiu realizat de Asociația germană de turism (DRV), 89% dintre călătorii de business pot apela la această modalitate. 

Acest mod de a călători constă în a profita de călătoriile de business pentru câteva zile de concediu în același loc înainte sau după întâlnirea de afaceri. Și, potrivit asociației patronale a asociației patronale a agențiilor de turism din Germane, 83% dintre cei care au această posibilitate o fac. Studiul se bazează pe un sondaj online a 150 de factori de decizie germani din toate companiile și sectoarele care efectuează cel puțin o călătorie de business pe lună.

Posibilitatea de a combina concediul cu munca atrage talentul. Sursă: Amadeus.

Principala motivație pentru a folosi Bleisure Travel este o destinație atractivă. Pentru 44% dintre respondenții care au combinat deja călătoriile de business cu vacanțele, plaja, obiectivele turistice sau cultura au fost factorii decisivi.  Flexibilitatea programului, adică lipsa sarcinilor profesionale urgente după călătoria de business, joacă, de asemenea, un rol important (40%). Un alt motiv frecvent este dorința de a se relaxa după o călătorie de business (34%).

Studiul DRV arată că în 53% din cazuri, compania acoperă toate cheltuielile de deplasare, iar în 28% din cazuri, angajatul participă la cheltuielile de deplasare.

Studiul arată că Bleisure Travel are beneficii atât pentru angajați, cât și pentru companii și pentru mediu. Angajații își măresc satisfacția și motivația, iar companiile devin mai atractive ca angajatori. În plus, numărul total de călătorii efectuate este redus, ceea ce reduce amprenta ecologică.

Mai multe informații legate de Bleisure Travel:

Mașini electrice ca stimulent pentru călătoriile de business

Cinci elemente cheie pentru ca hotelurile să atragă nomazi digitali

Business Travel va crește cu o rată medie anuală de 5,5% până în 2032

Studiul face parte din campania „Chefsache Business Travel”, o inițiativă a companiilor de management al călătoriilor din DRV, care are ca scop consolidarea călătoriilor de business ca domeniu de management strategic și creșterea gradului de conștientizare a avantajelor unui management profesionist al călătoriilor de business în cooperare cu agențiile de turism specializate în segmentul business.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version