Accor își consolidează strategia de creștere rapidă și profitabilă în 2023

Accor avansează, după cum a subliniat președintele și directorul general Sébastien Bazin, în „noul său capitol de creștere rapidă și profitabilă„. Dovada sau obiectivele „ambițioase” stabilite pentru anii următori: „un EBITDA (profit brut de exploatare) până în 2023 cuprins între 920 și 960 de milioane de euro, cu o rată de creștere anuală pentru 2023-2027 cuprinsă între 9% și 12% și o rentabilitate pentru acționari de aproximativ 3 miliarde de euro. Avem talentul, brandurile, încrederea proprietarilor, instrumentele digitale, energia și dorința. Acum este doar o chestiune de execuție„, a declarat Bazin. 

Accor, potrivit lui Sébastien Bazin, „a suferit o transformare radicală„. Urmând modelul „asset light” (care implică un angajament redus de capital), grupul și-a extins portofoliul de branduri, concentrându-se pe segmentele de lux și lyfestile, „și-a consolidat prezența geografică și și-a simplificat organizarea păstrându-și în același timp independența financiară și soliditatea bilanțului„.

Accor își consolidează strategia de creștere rapidă și profitabilă în 2023

Ca parte a acestei strategii de creștere, la începutul anului și-a segmentat oferta în două divizii: Premium, Mid-Market și Economy si Luxury & Lifestyle. Pentru aceste divizii, a definit priorități pentru „a debloca potențialul lor de creștere și a explota pe deplin punctele forțe ale fiecăreia”.

Divizia Premium, Midscale și Economy (PM&E)

Pentru a maximiza creșterea EBITDA, se concentrează pe trei proprietăți:

– Brandurile sale: consolidarea poziției de lider a celor trei branduri emblematice ale sale (ibis, Novotel și Pullman), diversificarea rețele sale datorită brandurilor sale de conversie (Mövenpick, Mercure, Handwritten și Greet) și consolidarea conformității cu standardele de brand.

– Piețele sale cheie: cele mai mari și cele mai profitabile, consolidându-și poziția de lider și segmentele Midscale și Economy și profitând oportunitățile de creștere pe segmentul Premium.

– Eficacitatea modelului său de creștere, prin valorificarea economiilor de scară cu ajutorul unei strategii clare de dezvoltare, a unor instrumente și procese îmbunătățite și a unui control disciplinat al costurilor.

Divizia de lux și lifestyle

Dezvoltarea acestei divizii face parte dintr-o strategie de atragere a unor branduri puternice cu produse și servicii unice și diferențiatoare. Prioritatile strategice se concentrează pe trei elemente:

– Promisiunea de brand care garantează experiențe unice.

– Originalitatea și calitatea înaltă a produselor și serviciilor reprezintă o prioritate, asigurând loialitatea clienților, atractivitatea pentru proprietari și un sentiment de apartanență pentru oamenii talentați.

– O ambiție de creștere puternică în generarea de EBITDA.

Dezvoltarea sustenabilă

Toate activitățile Grupului sunt articulate în jurul unei strategii și a unor obiective ambițioase de dezvoltare durabilă, care includ progrese în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES) în conformitate cu Acordurile de la Paris și validate de inițiativa Science Based Targets (SBTi); implementarea planurilor de economisire a energiei și a apeieliminarea plasticului de unică folosință; reducerea deșeurilor alimentare; și implementarea unei politici proactive de diversitate și incluziune.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version