Zi: 2 ianuarie 2023

Cele mai citite știri și articole în anul 2022

Blog
După 2 ani de pandemie, anul 2022 a venit cu noi provocări pentru sectorul turismului. Inflația și prețurile energiei, care sunt în creștere din vara anului 2021, anul trecut au atins niveluri record ca urmare a invaziei Ucrainei de către Rusia. Toți acești ani au produs schimbări în comportamentul consumatorilor și au pus presiune pe sistemul de costuri ale companiilor din sectorul turismului. Poate și de aceea, cea mai citită știre din anul 2022 pe evisionturism a fost una despre o decizie UE pentru a limita puterea celei mai mari OTA. Restul articolelor din topul 10 evisionturism sunt următoarele: Hotelierii salută limitarea puterii lui Booking de către UE Clasamentul celor mai mari 10 lanțuri hoteliere internaționale  Cele mai căutate cuvinte cheie pentru a pleca în vaca...

Care sunt cele mai bune orașe europene în raport calitate-preț?

Actualitate şi Inovaţie
Pe baza raportului preț-calitate pe care orașele europene în luna iunie a anului trecut, Mabrian a pregătit un studiu care arată că marile capitalele au scăzut poziții din cauza tarifele lor hoteliere și a evaluării scăzute pe care vizitatorii au oferit-o la destinație. Primele poziții sun ocupate de Zagreb, Atena și Ljubljana.  Zagreb, în nord-vestul Croației, a fost destinația cu cel mai bun raport calitate-preț. Deși este printre ultimele în ceea ce privește conectivitatea aeriană (număr de locuri pe zborurile regulate și conexiuni directe), oferă un preț foarte competitiv pentru cazare față de celelalte destinații analizate. A doua poziție este pentru Atena, mai bine conectată, dar cu un preț mediu mai mare, Ljubljana este una dintre destinațiile cu cele mai competitive prețuri hote...

Hyatt face o schimbare de identitate a brandului său AMR Collection

Hoteluri
Hyatt Hotels Corporation a decis să realizeze o schimbare a identității brandului AMR Collection cu Inclusive Collection, care grupează stațiunile all-inclusive pe care compania americană le are în America și Europa. La rândul său, a integrat peste 20 de stațiuni de brand în programul de loialitate World of Hyatt.  "Începând de astăzi, toate brandurile care făceau parte din AMR Collection vor deveni parte din Inclusive Collection, împreună cu Hyatt Ziva și Hyatt Zilara. Cu această ultimă realizare, unificăm brandurile noastre complementare sub un singur portafoliu și continuăm să captăm cererea continuă pentru călătorii agrement", a declarat Erica Doyne, Senior Vice President Marketing and Communications pentru Hyatt's Inclusive Collection. Inclusive Collection a fost lansată în luna m...
Exit mobile version