Zi: 29 octombrie 2021

Booking intră în afacerea locațiilor de marketing cu native ads

Intermediari
Booking.com a prezentat "native ads", un program de marketing pe platforma sa de distribuție, disponibil în prezent doar în Statele Unite în faza de testare, care urmează exemplul, deși cu diferențe, al TravelAds lansat de Expedia acum câțiva ani, cu scopul de a oferi hotelurilor un instrument de marketing în cadrul platformei lor de distribuție. Acest lucru este constatat de Pablo Delgado, CEO al Mirai, care a subliniat că în acest mod "native ads" permit Booking să lupte înapoi și să intre în afacerea locațiilor de marketing. Cea mai bună apărare era un atac bun".  "Native ads", așa cum a explicat Pablo Delgado, "permit hotelurilor să liciteze cu un model CPC (cost pe clic) pentru a-și spori vizibilitatea în căutările în funcție de destinație, unde câștigătorul acestei oferte, de cel ...

On the Beach dă în judecată Ryanair pentru abuz de poziție dominantă

Intermediari
Agenția online britanică On the Beach a intentat un proces împotriva companiei aeriene Ryanair pentru abuzul de poziție dominantă prin blocarea rezervărilor de zboruri către clienții OTA.  În plângerea depusă la Înalta Curte din Regatul Unit, On the Beach susține că Ryanair a încălcat regulile de concurență prin blocarea cardurilor de credit ale clienților pentru a-i împiedica să-și gestioneze rezervările la compania aeriană, după cum relatează ziarul Financial Times. "On the Beach susține că Ryanair a abuzat de poziția sa dominantă pe piață și a cauzat pierderi prin mijloace ilegale", se arată în publicație. OTA explică faptul că, compania low cost îi impiedică pe clienții săi să-și creeze un "cont Ryanair", care este obligatoriu pentru a putea face o rezervare de zbor. Pentru...
Exit mobile version