Zece tendinţe de viitor în marketingul hotelier

Specialiştii de marketing întotdeauna privesc spre viitor, încercând să prezică care va fi următoarea mare tendinţă pentru a fi acolo pentru branduri sau clienţi. Acestea sunt cele zece tendinţe pe care Daniel Newman, fondatorul firmei de consultanţă de marketing Broadsuite, crede că va avea un impact mai mare asupra viitorului marketingului hotelier.

1. – Dispozitivele mobil va deveni centrul marketingului

De la telefoane mobile la smartphone-uritablete şi wearable, evoluţia dispozitivelor mobile este unul dintre cei mai importanţi factori care influenţează lumea marketingului. Pe măsură ce atenţia se deplasează spre ecranele mici, brandurile pot stabili o relaţie mai personală cu clienţii lor profitând de puterea mobilului.

2. – Transparenţa va dicta relaţiile brand-client

În prezent, clienţii caută un angajament mai mare din partea brandurilor. Această tendinţă va continua cu o exigenţă în creştere a aşteptărilor lor în ceea ce priveşte transparenţa. Brandurile autentice, care conduc prin exemplul pesonal şi crează valoare, vor fi recompensate. Acest lucru înseamnă că cei care nu au dat încă o transparenţă mai mare relaţiilor cu clienţii se îndreaptă spre un viitor complicat.

3. – Nevoia de un conţinut bun nu va scădea niciodată

Conţinutul, în special cel vizual, conduce lumea marketingului online, evoluând în moduri diferite şi rupând cu modele convenţionale de marketing. Mai mult decât atât, viteza cu care un brand poate crea conţinut interesant va juca un rol important în succesul său.

4. – Conţinutul generat de utilizatori va fi noul hit

Puterea de conţinut generată de utilizatori va depăşi conţinutul brandurilor, deoarece acestea încep să cedeze controlul promovării lor clienţilor. De la comentarii online la postări pe reţelele sociale şi bloguri, acest lucru implică faptul că va exista o nevoie puternică din partea brandurilor de a crea un impact pozitiv în mintea consumatorilor. Ca răşpuns la acest model de producţie de conţinut, co-crearea lui între branduri şi utilizatori va deveni un trend popular.

Aum va evoluţiona marketingul hotelier în viitor. Acestea sunt cele 10 tendinţe principale de dezvoltare. #shu#

Aum va evoluţiona marketingul hotelier în viitor. Acestea sunt cele 10 tendinţe principale de dezvoltare. Imagine Shutterstock.

5. – Reţelele sociale vor deveni următorul Internet

Reţelele sociale vor deveni o parte integrantă a disciplinei de marketing. Pe măsură ce impactul va deveni mai puternic, majoritatea brandurilor îşi vor muta eforturile lor de marketing pe canalele sociale. Astfel, social media are potenţialul de a deveni nu doar unul dintre canalele, ci canalul.

6. – Brandurile vor stăpâni publicul

Cultivând comunitatea de brand şi intrând în conversaţii directe cu clienţii lor, brandurile vor începe să stăpânească audienţa într-un mod în care vor crea suporteri şi avocaţi ai brandului. În marketingul viitorului, brandurile şi marketingul se vor baza pe ceea ce vorbesc despre ei consumatorii. Răspunsurile şi senzaţiilor faţă de brand vor dicta viitoarele campanii. În esenţă, dacă clienţii sunt mulţumiţi vor saluta cu bucurie vânzătorul şi vor face tot ceea ce este necesar pentru a atrage atenţia asupra brandului favorit.

7. – Brandurile concentrate exclusiv asupra clienţilor millennials vor pierde relevanţa

Brandurile trebuie să înţeleagă că millennials nu sunt un segment de nişă tânăr, ci o generaţie cara va lăsa locul unei alte generaţii. Prin urmare, brandurile care s-au concentrat asupra lor vor trebui să schimbe jocul pentru a rămâne relevante.

8. – Brandurile bune se vor comporta ca şi companii de produs şi nu de serviciu

În timp ce companiile de serviciu caută să crează un client fericit şi aşteapta reînnoirea contractului, produsul prosperă în inovare. Prin urmare, pentru brandurile viitorului satisfacţia clientului şi a-l reţine nu va fi suficient. Ele vor trebui să inoveze mai eficient pentru a crea mai multă valoare pentru utilizator. Deşi un serviciu bun nu devine niciodată învechit.

9. – Marketingul personalizat, bazat pe date, va deveni mai rafinat

Există o diferenţă între marketingul bazat pe date şi cel intrusiv. În timp ce primul este bazat pe crearea de relaţii, cel din urmă nu este decât marketingul vechii şcoli cu un nou înveliş. Diferenţa dintre cele două formate va fi mai evidentă în viitor. Profesioniştii care se concentrează pe construirea relaţiilor vor fi recompensaţi, în timp ce intruşi vor fi excluşi.

10. – Vor apărea metrici mai precise

Ceea ce majoritatea brandurilor fac în numele măsurării succesului strategiei sale de succes este de a observa metrici, cum ar fi “îmi place”, de câte ori este distribuit conţinutul său numărul de tweets. Chiar şi în ceea ce priveşte colectarea datelor, suntem încă în curs de a dezvolta mijloace mai sofisticate pentru a le obţine pe cele corecte. Viitorul va asista la creşterea celor mai bune instrumente analitice pentru a ajuta profesioniştii din sector să măsoare succesul campaniilor lor.

 

Informaţia de referinţă este disponibilă pe Forbes.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply