WiFi-ul gratuit pierde forţă ca amenity-ul favorit al oaspeţilor

Turiştii din întreaga lume susţin că WiFi-ul este serviciul pe care îl consideră cel mai important atunci când aleg un hotel atât în călătoriile de leisure cât şi în cele de business, cu toate că, potrivit ultimului sondaj global realizat de Hotels.com, este într-o foarte lentă scădere.

  • 30% din călătorii care fac o călătorie de agrement consideră că WiFi-ul gratuit este unul dintre factorii cheie atunci când aleg un hotel, în comparaţie cu 34% de anul trecut.
  • 50% dintre călători consideră că WiFi-ul gratuit ar trebui inclus în călătoriile de business, în timp ce în urmă cu doi ani 56% credeau acest lucru.
  • 60% dintre respondenţi ar dori să includă ca serviciu standard pentru acest an în toate hotelurile WiFi-ul gratuit, cu 6% mai puţin decât în 2013.

Aceste tendinţe sunt marcate de creşterea ofertei de wifi în spaţiile publice în ultimii ani şi un plan de internet şi date pe telefoanele mobile îmbunătaţit, călătorii sunt din ce în ce mai puţin dependenţi de WiFi-ul hotelului.

Acest serviciu rămâne unul dintre favoritele clienţilor. #shu#

Acest serviciu rămâne unul dintre favoritele clienţilor. Imagine Shutterstock.

Pasiunea pentru mâncare şi băutură

  • Micul dejun gratuit este din nou cel mai cerut serviciu de către călătorii de leisure , cu 21% din voturi, iar al treilea pentru cei care călătoresc în interes de afaceri, cu 12% din voturi. Aceştia au ales, de asemenea, ca a doua opţiune a fi aproape de mijloacele de transport public, restuarante şi magazine, mai degrabă decât o masă gratuită.
  • Cele mai dorite alimente pentru micul dejun sunt fructele proaspete şi cafeaua sau ceaiul, cu un vot egal de 16%; carne şi ouă, ambele cu un 12% şi pâine sau pâine prăjită şi o selecţie largă de sucuri cu 8%.
  • Maşinile de cafea de ultimă generaţie în cameră sau maşinile de cafea se află printre cele mai dorite facilităţi de toţi călătorii cu 23% din voturi.
  • 33% dintre călători afirmă că ar dori să găsească în cameră o sticlă de apă.
  • În rândul facilităţilor i serviciilor pe care le oferă hotelurile, micul dejun gratuit este câştigătorul absolut, deoarece 27% dintre călători ar dori să fie inclus acest serviciu în hoteluri, urmat de un frigider pentru uz personal, cu 15%. Doar 3% dintre călători renunţă la micul dejun gratuit, în scopul de a reduce costul camerei.
  • Serviciul cel mai visat de toţi călătorii din lume este o cameră de ciocolată, pentru a se îndulci înainte de culcare.

 

Alte preferinţe 

Turiştii din întreaga lume se pot bucura şi de alte servicii în afară de WiFi-ul şi micul dejun gratuit.

  • Parcarea gratuită ocupă al treilea loc pe lista priorităţilor a celor care călătoresc pentru petrecerea timpului liber, cu 10%.
  • Camerele inteligente cu o telecomandă pentru funcţii multiple şi zone de cuplare pentru smart devices sunt a doua şi a treia cu 22% şi, respectiv 15%.
  • Cu mult în urmă WiFi-ului, pe lista celor mai dorite servicii de tehnologie, se află staţiile de încărcare pentru aparate electronice şi televizoare high definition, ambele cu 8%.

Pierderea interesului pentru minibaruri şi uscătoare de păr 

  • 24% din călătorii internaţionali au delcarat ca minibarurile nu merită, iar 17% spun că nu le folosesc.
  • Telefoanele nu sunt considerate foarte importante: telefoanele de baie sunt elementul cel mai puţin folosit (22%) şi telefoanele fără fir primesc doar 1% din voturi pentru a determina cele mai dorite facilităţi ale hotelului.

Cele mai furate obiecte 

Întrebaţi dacă vreodată au “luat” cevadintr-o cameră şi nu l-au dat înapoi, doar 30% dintre spanioli au spus “nimic”, peste argentieni (27%) şi la fel ca cei din Singapore (29%). Spre deosebire de această tendinţă, 69% dinte colombieni si 67% dintre norvegieni, coreeni, Hong Kongers şi danezi au declarat că nu au furat niciodată ceva dintr-un hotel.

Produsele de papetarie sunt obiectele cele mai furate, deşi doar 1% dintre respondenţi spun că este ceva ce ar dori să vadă mai mult în camera ta. Păpucii ocupă poziţia a doua (12%) şi cardurile-cheie a treia (10%).

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply