Veniturile Skyscanner cresc cu 42% în 2014

Veniturile metasearch-ului Skyscanner au crescut cu 42% în 2014, la 115 milioane de euro, cu un profit brut din exploatare (EBITDA) de 25 de milioane de euro.

În plus, metasearch-ul a atins un număr record de vizitatori, fiind vizitat lunar de peste 35 de milioane de persoane din întreaga lume pentru planificarea călătoriilor.

De asemenea, a înregistrat o creştere de 77% a vizitelor prin intermediul dispozitivelor mobile, ceea ce subliniază importanţa deosebită a mobilului în dezvoltarea companiei.

Pentru Skyscanner, impulsarea creşterii accesului de pe telefonul mobil rămâne esenţiala în strategia sa. Din acest motiv, în 2014 a lansat primele aplicaţii de hoteluri şi închirieri de maşini, şi a achiziţionat Distinction, companie de dezvoltare de aplicaţii mobile cu sediul la Budapesta, în scopul de a accelera extinderea propiului departament intern de dezvoltare mobilă.

Veniturile Skyscanner cresc cu 42% în 2014

Veniturile Skyscanner cresc cu 42% în 2014

 

Diversificarea afacerii

În ultimii 12 luni, Skyscanner a diversificat afacerea sa dincolo de produsul de zboruri, prin lansarea de aplicaţii şi crearea a Skyscanner B2B pentru a oferi instrumente de colectare şi analiza a datelor în industria turismului.

Ca urmare a acestor iniţiative a avut loc în ultimul an o creştere de 47% a profitului din produse care nu au o legătura cu zborurile.

Al treilea domeniu pe care s-a concentrat Skyscanner în 2014 a fost creşterea în China. Prin urmare, Skyscanner a achiziţionat metasearch-ul chinez Youbibi pentru a stabili astfel propia echipa de dezvoltare a produsului în ţara asiatică.

Acest lucru a produs o crestere de 61% a vizitatorilor unici din China şi o creştere de 162% a vizitatorilor pe dispozitivele mobile. Astfel, China se prezintă ca o parte cheie a strategiei de creştere a Skyscanner.

 

Anul de transformare

Deci, acest an a fost unul de transformare pentru compania înfiinţată în 2003. “În timp ce veniturile noastre provin în principal din produsul de zboruri, adăugarea de noi produse ca hoteluri şi închirierea de maşini, precum şi crearea Skyscanner B2B au avut un rol cheie pentru atingerea acestei creşteri, care estimăm că va creşte în următorul an”, a explicat directorul financiar al companiei, Shane Corstorphine.

Pentru companie, cu peste 80% din vizitatori din afara pieţei naţionale satisfacerea nevoilor călătorilor va rămâne esenţială pentru strategia lor de afaceri în următorii ani.

“Când vom fi capabili cu adevărat să schimbăm modul în care rezolvăm îndoielile călătorilor, va fi atunci când vom putea avea un impact semnificativ în turismul online la nivel mondial”, a asigurat CEO-ul şi co-fondatorul companiei, Gareth Williams.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply