Unul din patru pasageri vor face check-in de pe smartphone în 2018

82% din companiile vor investi în personalizarea serviciilor lor de aici până în 2018, comparativ 20% de companii care au implementat deja aceste măsuri pentru a oferi pasagerilor un serviciu mai personalizat, potrivit unui studiu realizat de Societatea Internaţională de Telecomunicaţii Aeronautice (SITA) în rândul celor mai importanţi operatori. Şi unul din patru pasageri va face check-in de pe smartphone în 2020.

Peste 75% din companiile aeriene vor fi prezente pe ‘smartphone-uri’ şi 64% vor avea o aplicaţie, conform acestei analize, care reflectă ca companiile tradiţionale, cele care operează în reţea, cele care investesc mai mult în acest tip de tehnologie.

În trei ani, 22% din utilizatori vor putea să se informeze cu privire la îmbarcarea zborului lor de pe un dispozitiv mobil.

În momentul de faţă, 9% din călătorii care aleg să călătorească cu avionul utilizează ‘check-in-ul’ de pe telefonul mobil, de două ori mai mult decât cu acum un an mai devreme.

Cu toate acestea, este de aşteptat ca în 2018, acest serviciu să ajungă la 24%, comparativ cu 20% care vor face ‘check-in-ul’ de pe laptop sau de pe un computer.

De fapt, utilizatorii de ‘check-in’ pe mobil reprezintă deja 23% pentru companiile low cost, foarte aproape deja de predicţia pentru toate companiile aeriene în 2018.

22% din companiile aeriene utilizează deja îmbarcarea automată şi în 2018 este estimat că va ajunge la 68%, ceea ce ar însemna deja 10% din totalul pasagerilor. De asemenea, este de aşteptat să se depăşească 74% la înregistrarea bagajelor.

Cardul de îmbarcare pe smartphone, sincronizat cu un smartwatch.

Cardul de îmbarcare pe smartphone, sincronizat cu un smartwatch.

Companiile aeriene tradiţionale investesc mai mult în IT

Studiul a remarcat faptul că companiile low cost alocă 37% din cheltuieli pentru tehnologie, comparativ cu 43% cât alocă companiile de linie sau tradiţionale.

Privind în perspectivă, 85% din companiile low cost vor creşte bugetul lor în domeniu cu scopul de a îmbunătăţi competitivitatea tehnologică, comparativ cu cele 35% din companiile aeriene tradiţionale.

Cheltuielile de exploatare în domeniul tehnologiei informaţiei (IT) în sectorul aerian a reprezentat în 2014 doar 1,7% din total, alocându-se 2,8% din venituri pentru acest scop, din care 1,1% au fost investiţii în bunuri de capital, adică investiţii pentru utilizarea activelor.

39% din aceste cheltuieli în IT nu erau controlate de managerii de tehbologie (CIO), ceea ce arată o tendinţă de integrare şi importanţa tehnologiei în cadrul companiei.

Ar trebui remarcat faptul că 65% din companiile aeriene investesc în servicii de sprijinire a afacerii, 61% a serviciile de administrare şi 54% de servicii de cloud. În 37% din cazuri, cheltuielile în sisteme de distribuţie globală (GDS) sunt incluse ca parte din cheltuielile pe tehnologie, faţă de 63,3% care le exclud din acestea.

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply