Turoperatorii doresc să fie incluşi pe TripAdvisor

Turoperatori simt lipsa faptului că pachetele şi excursiile lor nu sunt inluse într-o secţiune vizibilă pe TripAdvisor, la acelaşi nivel la care apar zboruile şi hotelurile, deoarece ei consideră că accesul la recenzii este în acest moment o prioritate pentru consumatori.

Terry Dale, preşedintele Asociaţiei Turoperatorilor din Statele Unite (USTOA), care reprezintă 51 de companii de turoperare şi peste 160 de branduri de excursii au semnalat că “este adevărat că nu există un forum neutru de recenzii despre excursii, iar acest decalaj în cutia de instrumente de feedback ai consumatorilor apare pe radarul USTOA”.

Asociaţia susţine că nu ştie de ce nu există o categorie pentru turoperatori pe TripAdvisor, dar a afla acest lucru este o prioritate pentru membrii săi. Operatorii se simt abandonaţi de liderul în recenziile făcute de consumatori, care a devenit un loc foarte important în decizia consumatorilor cu privire la achiziţiile lor de produse de călătorie.

Turoperatorii doresc ca consumatorii sa poată comenta produsele sale. #shu#.

Turoperatorii doresc ca consumatorii sa poată comenta produsele sale. Imagine Shutterstock.

Experţii spun că nu niciun loc care să iasă în evidenţă pentru a revizui recenzii cu privire la pachetele de călătorie şi excursii, există doar un mozaic de site-uri unde poţi consulta experienţele altor călători, forumuri precum Fodors, site-uri că Yahoo sau reţele sociale precum Facebook. De asemenea, site-ul Viator, pe care TipAdvisor l-a cumpărat la începutul anului, colectează recenzii cu privire la acestea.

USTOA poartă discuţii cu TripAdvisor pentru includerea produselor sale şi site-ul de recenzii indică tocmai Viator ca site-ul specific pentru acestea şi nu au dorit să facă precizări cu privire la planurile de viitor în această privinţă.

Între timp, unii turoperatori dezvoltă propriile resurse pentru a adăuga recenzii pe site-urile propii şi unii cred, la fel ca CEO-ul TraflagarGavin Tollman, că site-urile ca TripAdvisor sunt foarte potrivite pentru hoteluri şi restaurante, dar ele nu sunt pentru produse mai complexe.

 

Puteţi citi articolul de referinţă pe Travel Weekly.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply