Turoperatorii americani se aşteaptă la o creştere a cifrei de afaceri în 2015

95% din membrii Asociaţiei de Turoperatori din Statele Unite (USTOA), reprezentând 51 de companii de turoperare şi peste 160 de branduri de tours, au anticipat că se aşteaptă la o creştere a vânzărilor în 2015.

Conform unui sondaj realizat de PriceWaterhouseCoopers, marea majoritate, 62% sunt optimişti cu privire la un an cu record de vânzări cu 10% mai mari sau mai mult. În plus, alţi 29% se aşteaptă la o creştere de între 4% şi 6%.

Membrii USTOA au contribuit cu 12.500 milioane de dolari (10.300 milioane de euro) la industria turismului din Statele Unite în ultimul exerciţiu financiar încheiat, în 2013, reprezentând peste 7,6 milioane de călătorii individuale. În 2014, previziunile membrlor săi sunt că s-ar fi ajuns la o creştere a vânzărilor de 8,7%, la 13.500 milioane de dolari (11.100 milioane de euro), cu o creştere de 4,7% în călătorii individuale, ajungând la aproape opt milioane.

Membrii asociaţiei semnalează Myanmar că destinaţia emergentă top, urmată de Cuba, Croaţia, Islanda, Peru, Sri Lanka, Vietnam, Cambodgia şi Panama. Preşedintele şi CEO-ul USTOA, Terry Dale, a declarat că este deosebit de interesant locul pe care se lansează Cuba, pe al doilea loc după Myanmar şi asigură că “acesta validează cererea actuală în creştere pentru a călătorii în Cuba”, care a avut loc cu ştirile cu privire la reluarea relaţiilor diplomatice şi este consolidată cu noi acorduri.

Myanmar este destinaţia top în rândul celor emergente. #shu#.

Myanmar este destinaţia top în rândul celor emergente. Imagine Shutterstock.

 

Turoperatorii spun că, în general, topul zece al destinaţiilor în 2015 este condus de Italia, urmată de Marea Britanie, China, Peru, Franţa, Mexic, Australia, Africa de Sud, Brazilia şi Vietnam.

Acestia semnalează că cererea de călătorii experenţiale şi culturale sunt în creştere şi turoperatorii oferă o varietate mare a ofertei în acest sens. 71% din membrii UTOA călătorii şi pachete cu accent pe cultură, pentru familii şi programe pentru călătoriile familiilor formate din mai multe generaţii, în timp ce 64% oferă călătorii centrate pe gastronomie şi 57% vinde pachete de turism de aventură.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply