Turistul mai dependent de mobil ca oricând

Dependenţa de telefonul mobil a utilizatorilor în călătoriile sale este astăzi mai mare ca oricând, aşa cum a constatat un studiu realizat de Northstar pentru Expedia şi brandul său de turism de business Egencia, la care au participat 9.000 de persoane din 25 de ţări. Nu este surprinzător, ca 94% dintre aceştia iau cu ei cel puţin un dispozitiv mobil în călătoriile lor, procent care creşte la 97% în cazul în care călătoria este de business.

Rezultatele studiului confirmă ceea ce, potrivit lui Tarran Villancourt, directorul de Relaţii Publice al companiei, ştiau deja: “turiştii sunt azi mai mobili ca oricând şi vor continua să aibă încredere in dispozitivele lor preferate pentru a-i ajuta în căutare, planificare şi rezervare”.

De fapt, mulţi consumatori folosesc dispozitivele lor ca înlocuitoare a tradiţionalului sfat oferit de un concierge al hotelurilor de lux. Astfel, călătorul are încredere în telefonul lui mobil pentru a căuta recenzii de restaurante şi hoteluri, informaţii despre obiective turistice din apropierea hotelului său pentru a-şi actualiza programul călătoriei; în plus faţă de facilitarea partajării de fotografii din vacanţa lor pe profilurile lor de pe reţelele sociale.

Preţul include wifi-ului în decizia de rezervare. #shu#

Preţul include wifi-ului în decizia de rezervare. Imagine Shutterstock.

Studiul dezvăluie ca 76% din călători recunoaşte că smartphone-ul său este “foarte important” sau chiar “esenţial” pentru viaţa lor de zi cu zi, în timp ce mai mult de o treime recunoaşte că îl utilizează mai mult atunci când călătoreşte decât acasă.

Cu toate acestea, utilizatorii se consideră buni cunoscători a celui mai bun comportament cu telefonul mobil în mână, deoarece pentru 53% dintre respondenţi a efectuea apeluri sau a vorbi în public este considerat ofensator, urmat îndeaproape de tabuuri, cum ar fi, ascultarea de muzică fără căşti şi a face fotografii necunoscuţilor.

 

Telefonul mobil ca prioritate

Studiul Expedia confirmă, de asemenea, ca WiFi-ul gratuit este una dintre priorităţile turistului atunci când se cazează la hotel. Dovada acestui fapt este că 56% din cei intervievaţi asigură ca preţul conexiunii wireless la reţea şi disponibilitatea sa afectează decizia de cumpărare în alegerea unităţii de cazare, la fel şi alegerea companiei aeriene. În cazul călătorilor de business procentul se ridică la 86%.

În timp ce mulţi utilizatori încă folosesc PC-urile şi laptop-urile ca şi instrument principal pentru rezervările de calatorii, 78% şi 71% din călătorii de buisness folosesc smartphone-urile şi tabletele lor, respectiv, în scopul de a planifica, atât pentru căutarea de posibile destinaţii cât şi pentru gestionarea itinerariilor.

Expedia a detectat că 28% din persoanele care deţin un dispozitiv mobil l-au utilizat pentru a rezerva un hotel. De asemenea, 16% din călători poartă mereu încărcătorul cu ei pentru a nu rămâne fără baterie.

În cadrul companiei, afirmat Villancourt, “suntem convinşi că industria turismului se îndreaptă incontestabil spre mobil pentru a detecta şi a depăşi nevoile turistului modern. Deoarece în ziua de azi utilizatorii depind mai mult ca oricând de dispozitivele lor mobile, sectorul are nevoie să le schimbe şi să se adapteze la ele, în scopul de a ajunge la aceşti consumtori unde şi cum se fac rezervări”.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply