Shadow

TUIfly va fi restructurată și flota va fi redusă datorită opririi activitității sale

Conducerea TUIfly a prezentat planurile de restructurare și necesitatea modificărilor Consiliului de Supraveghere, care și-a acordat sprijinul și a ordonat managementul imediat pentru a negocia cu consiliile companiei și sindicatele reducerea drastică a flotei tuturor companiilor aeriene a grupului și a impactului său asupra forței de muncă. Grupul intenționează să fuzioneze cele cinci companii aeriene într-o singură companie cu sediul la Hanovra și mai puține baze în Germania. 

 

Planurile ar acoperi reducerea flotei germane TUIfly de la 39 la 17 avioane Boeing 737-800 și pierderea de 900 de locuri de muncă în Germania (720 echipaj de zbor și 180 de angajați la sol). În plus, funcțiile de bază vor fi mai restrâns integrate între cele cinci companii aeriene ale Grupului. 

După reuniunea de la Hanovra, directorul general al TUIfly Germany, Oliver Lackman, a declarat: „Nu există nici o îndoială ca acestea sunt schimbări și reduceri importante pentru angajații noștri și pentru companie. Nimeni nu ia ușor decizia, nu nici măcar eu în calitate de director general și capitan de zbor sau consiliul de supraveghere„. 

 

„Dar flota TUI este prea mare pentru baza de clienți ai operatorului nostru turistic german TUI. Trebuie să reducem această flotă și să lucrăm cu mai strâns împreună în cadrul celor cinci companii aeriene ale grupului. În caz contrar, ca furnizor premium de zboruri pentru vacanțe, vom crește în continuare dezavantajul nostru competitiv față de alte companii aeriene”, a adăugat el.

 

Negocierile se vor baza, de asemenea, pe schema de protecție a forței de muncă în vigoare până la sfârșitul anului 2021, convenită cu consiliul angajaților Grupului pentru toate companiile Grupului TUI din Germania. Exclude concedierile din motive operaționale cu efect înainte de sfârșitul anului 2021. 

 

„Obiectivul nostru este să asigurăm cât mai multe locuri de muncă la TUIfly pe termen lungCu toate acestea, acest lucru va avea succes numai dacă ajustăm dimensiunea companiei aeriene la un nivel sănătos și doveditor în viitor„, a spus Lackmann, asigurând că vor ține cont de interesele respective a angajaților, locația aeroportului  din Hanovra și TUI în ansamblu în deciziile noastre. 

 

Probleme înainte de pandemie

Lackmann a menționat, de asemenea, că „chiar înainte de pandemia coronavirusului, piața companiilor aeriene germane s-a caracterizat printr-o supracapacitate considerabilă și o concurență acerbă a prețurilor„. 

 

El a amintit că, în sezonul de vârf, flota TUI nu a putut să atingă un grad de ocupare care să acopere costurile înainte de criza de sănătate. „În trecut, între 14 și șapte avioane cu echipaj au fost închiriate permanent la aeronave și mai târziu la Eurowings. Prin urmare, acestea au fost aeronave și locuri, pe care noi, în calitate de operatori turistici, nu am putut să le completăm cu clienții noștri„. Situația a fost îngreunată și mai mult de pandemie, provocând perturbări severe în sectorul companiei aeriene, în special pentru călătorii de vacanțe. 

 

„Afacerile obișnuite ale TUIfly au fost complet paralizate de la jumătatea lunii martie”, a spus el. Și conform, prognozelor, traficul aerian în anul viitor va continua să fie semnificativ mai mic decât volumul din 2019. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.