TUI şi Thomas Cook recuperează piaţa britanică în 2015

Datele rezervărilor pentru această iarnă şi pentru vara care urmează reflectă că atât TUI Group cât şi Thomas Cook reuşesc să obţină creşteri în piaţa britanică, în timp ce în alte pieţe emitente rezultatul este disparat.

În cazul turoperatorului TUI, datele acumulate până la 1 februarie indică o creştere a vânzărilor în Marea Britanie de 6% în această iarnă, în timp ce pentru vară au înregistrat o creştere de 4%. Pentru Thomas Cook, creştere este tot de 6% în extrasezon şi de 5% pentru sezonul de vârf. Totuşi, TUI a crescut preţurile cu 3% şi 1%, în timp ce rivalul său a trebuit să le reducă cu 1%.

Piaţa britanică se recuperează pentru ambii turoperatori.  #shu#.

Piaţa britanică se recuperează pentru ambii turoperatori. Imagine Shutterstock.

 

În ceea ce priveşte Germania, TUI a înregistrat o creştere de 2%, în timp ce pentru vară nu oferă date complete, deşi dacă o creştere de 1% în produse diferenţiate. Pentru Thomas Cook, Europa Continentală, a cărei piaţă principală este cea germană, sezonul de vârf reflectă o scădere de 6%, iar extrasezonul o scădere de 4%. În ceea ce priveşte preţuri, câştigă din nou TUI, pentru că menţine aceleaşi preţuri de anul trecut, în timp ce Thomas Cook le reduce cu 3% în timpul iernii, dar menţine neschimbate preţurile pentru vară.

În datele TUI se reflectă cazul concret se reflectă piaţa emitentă din Franţa, care scade cu 12% în timpul iernii, deşi această este în conformitate su capacitatea care continuă să fie redusă pentru această piaţă, în timp ce preţurile au crescut cu 4%.

În ceea ce priveşte ţările nordice, Thomas Cook prezintă o scădere de 1% pentru iarnă, care se accentuează pentru iarnă la 7%, în timp ce TUI Group înregistrează o scădere de 3% în această piaţă.

Graficul stării rezervărilor ale Thomas Cook.

Graficul stării rezervărilor ale Thomas Cook.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply