TUI se repoziţionează pentru a lansa brandul sau unic în opt ţări din Europa

TUI Group a decis să lanseze pentru prima dată o campanie mare de publicitate pentru repoziţionarea brandului său în Europa. Concurenţa puternică a marilor OTA internaţionale poate fi în spatele acestei măsuri excepţionale.

Campania de promovare, care cuprinde reclame la televizor, mass-media digitală, broşuri şi panouri publicitare, va însemna relansarea sub un singur brand principal în opt pieţe europene. Aşa cum a explicat grupul într-o declaraţie, această vizează toate grupurile de vârstă în segmente foarte variate, de la vacanţe de wellness la cele de plajă, călătorii pentru familii sau cupluri, precum şi o întreagă gamă largă de sporturi şi turism de aventură.

Design-ul campaniei a fost bazat pe tendinţele globale de călătorii şi stiluri de viaţă, axată pe experienţa individuală a clientului, şi a fost creată de către agenţia Forsman & Bodenfors, cu sediul în Stockholm, folosind imagini care evocă lumea modei.

Directorul de creaţie al TUI Group, Barbara Haase afirmă că “prin strategia noastră de un singur brand, am consolidat poziţionarea internaţională a brandului TUI”. Ea asigură că această campanie este un “element cheie al strategiei noastre” şi adaugă că rezultatele cercetărilor de piaţă o susţin.

Privind în perspectivă până în 2017, TUI Group se va reorganiza într-un singur brand principal. Cele opt pieţe majore care au fost supuse rebranding-ului în 2016 vor face parte din această campanie. Concret, aceasta a fost lansată în octombrie în Belgia şi va fi lansată în noiembrie în Suedia, Finlandia, Danemarca şi Norvegia, precum şi Olanda şi Franţa; în timp ce la sfârşitul lui decembrie va fi în mass-media din Germania. Cu toate acestea, în Marea Britanie, migrarea de la Thomson la TUI nu va avea loc până anul viitor.

Aşa cum am informat în ştirea TUI intenţionează să introducă un brand unic în Europa, grupul a anunţat în aprilie 2015, că analizează posibilitatea de a uni toate brandurile într-una singura.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply