Shadow

TUI nu se grăbește să-și vândă hotelurile și „nu va face niciun cadou”

TUI Group evaluează diferite opțiuni pentru hotelurile sale deținute într-un moment în care piața hotelieră are multe oferte, dar puține tranzacții. În cazul celui mai mare grup turistic european, a cofirmat deja în decembrie ziarului HOSTELTUR că și-a asigurat suficientă lichiditate pentru a nu fi nevoit să dispună de active, deși formula proprietății nu este fundamentală în cadrul strategiei sale hoteliere și, prin urmare, nici acum abordării sale de a susține afacerea în vremuri de COVID. 

 

Surse oficiale ale grupului au explicat pentru HOSTELTUR ca strategia asset-light anunțată în decembrie 2019 este încă în vigoare și, prin urmare, nu are nevoie de un volum mare de hoteluri deținute pentru a-și dezvolta produsul hotelier prin diferitele sale branduri. „În acest context”, spun ei „evaluăm diferite opțiuni pentru proprietăți din portofoliul nostru”

 

Și adaugă că vor face publice informații despre aceasta, „de îndată ce vor fi luate decizii concrete”. Trebuie să ne amintim că, în calitate de companie listată, trebuie să faceți publice aceste tipuri de decizii și chiar să se supună supravegherii acționarilor săi. 

 

În evaluarea posibilelor opțiuni cu privire la hotelurile sale, TUI nu ia în considerare doar vânzările, ci în principal alianțele strategice, întrucât câștigarea de numerar cu unitățile sale nu este o prioritare pentru grup.

 

„Grupul are numeroase active (deși dețineau puține hoteluri) și acum, în momentul COVID, nu suntem dispuși să vindem, ci suntem dispuși să intrăm într-un parteneriat sau joint venture cu unele active„, au explicat surse apropiate grupului. 

 

„Există companii din sector care trebuie să vândă, să aibă nevoie de numerar. TUI nu va da nimic, pentru că în acest moment nu este atât de necesară dezinvestirea activelor”, mai ales că cele trei împumuturi de la guvernul german au fost vitale pentru lichiditatea grupului. 

 

Și, din martie 2020, TUI a asigurat lichidități pentru un total de 4,8 miliarde de euro. Și a fost prin împrumuturi de stat, împrumuturi bancare și sprijinul acționarilor săi.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.