TUI intenţionează să introducă un brand unic în Europa

TUI Group revizuieşte toate brandurile sale din Europa pentru a evalua dacă ar trebui să se reorganizeze sub un singur brand.

Acest lucru ar putea însemna că branduri atât de consolidate, cum ar fi Thomson ar putea fi înlocuite în cadrul noii strategii după fuziunea TUI Travel şi TUI AG.

Această miscare ar putea fi o extensie a strategiei pe care a anunţat-o deja în luna februarie grupul de a organiza cele cinci branduri ale companiilor aeriene charter cu crearea unei singure companii aeriene, aşa cum am informat în Thomson Airways va fi principala companie aeriană a TUI Group.

Hotelul Porto, în Mykonos.

Hotelul Porto, în Mykonos.

 

Publicaţia specializată Travel Weekly semnalează că această strategie ar fi adecvată pentru pieţele mai mici fără branduri foarte stabilite, dar nu ar avea sens într-o piaţă cu branduri atât de consolidate ca Marea Britanie. Surse din industrie de specialitate consultate de publicaţie consideră că piaţa britanică ar fi ultima piaţa emitentă în care s-ar dezvolta acest tip de unificare a brandurilor.

Grupul foloseşte în prezent TUI ca brand principal în Germania, dar operează sub brandurile Thomson şi First Choice în Marea Britanie, First Choice în Irlanda, Arke în Olanda, Jetair  în Belgia, Marmara în Franta şi Fritisresor în ţările nordice.

Anunţul acestei noi strategii este de aşteptat pe 13 mai, atunci când compania va prezenta rezultatele economice ale primului său semestru fiscal.

Cu toate acestea, purtătorul de cuvânt al grupului pentru afacerile corporative şi externe, Kuzey Esener, a asigurat că nu există nicio decizie luată, nici de grup nici de managerii locali care trebuie incluşi în luarea unei astfel de decizii.

 

Puteţi vizita articolul de referinţă pe Travel Weekly.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply