TUI Group înregistrează cu 1% mai multe rezervări pentru vară crescând preţurile

TUI Group menţine o creştere a rezervărilor pentru vara 2015 de 1% în ansamblul pieţelor, în timp ce menţine acelaşi procent de creştere a preţurilor, potrivit datelor acumulate până la 31 martie.

Grupul a comunicat azi că are deja 46% din pogramul său vândut, în conformitate cu anul precedent. Cererea de produse diferenţiate, ceea ce numeşte “vacanţe unice” reprezintă 74% din total, cu 3% mai mult, în timp ce rezervările online au crescut cu 12%.

Pe de altă parte, grupul spune că afacerea Hotels & Resorts funcţionează bine şi că divizia de croaziere reflectă un nivel bun al rezervărilor datorită iniţiativei de lansare a Mein Shiff 4 în această vară şi îmbunătăţirea flotei al Hapag Lloyd Kreuzfahrten.

Un bilanţ bun al iernii, cu programul vândut cu 95%, vânzările au crescut, de asemenea, cu 1%, cu o creştere a volumului în Marea Britanie şi Germania, parţial compensate de scăderea capacităţii în ţările nordice şi Franţa.

Compania spune că este mulţumită cu progresul afacerii deşi înregistrează o presiune asupra marjelor în piaţa germană pentru Insulele Canare, una dintre principalele destinaţii.

TUI Group a făcut investiţii puternice în investiţii pentru agenţiile sale offline.

TUI Group a făcut investiţii puternice în investiţii pentru agenţiile sale offline.

 

Produsele diferenţiate reprezintă 72% din vânzări, cu 2% mai mult decât anul trecut, în timp ce rezervările online au crescut cu 7%, reprezentând 42% din total, cu 3 puncte mai mult.

Directorii executivi ai grupului, Friedrich Joussen şi Peter Long au comentat că “iarna 2014/2015 se încheie conform aşteptărilor, cu aproape tot programul afacerii principale vândut şi preţuri mai mari în medie pe pieţele majore. Suntem mulţumiţi de afacerea pentru vara 2015, care continuă cu o cerere puternică pentru vacanţele noastre unice şi o creştere semnificativă a rezervărilor online. Divizia Hotels & Resorts se dezvoltă bine şi vânzările de croaziere continuă să crească odată cu lansarea Mein Shiff 4 în luna iunie şi îmbunătăţirea flotei a companiei Hapag Lloyd Kreuzfahrten. Afacerea detailistă de cazare înregistrează, de asemenea, încă un an de creştere de două cifre”.

Ei adaugă că încă “implementăm strategia noastră post-fuziune”, şi asigură că vor explica în următoarea actualizare programată pentru 13 mai. Ei afirmă că se aşteaptă la o îmbunătăţire a rezultatului pentru primul semestru din 2015, peste cea de anul trecut, sperând că vor obţine pentru întregul an o creştere a profitului operaţional de bază de între 10% şi 15%.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply