TUI Group crează o nouă companie pentru a gestiona brandul său hotelier

TUI Group a decis să susţină importanţa industriei hoteliere pentru strategia sa de creştere cu crearea unei companii separate pentru a centraliza noul brand hotelier al TUI. La mijlocul lunii februarie, Artur Gerber va deveni CEO-ul noii companii, TUI Hotel Betriebsgesellschaft mbH.

Acest manager de 50 de ani va conduce extinderea planificată de Group pentru hotelurile TUI, identificând hotelurile adecvate şi sprijinând activităţile de marketing. TUI Group intenţionează să aibă peste 50 de hoteluri ale brandului TUI în următorii trei-cinci ani. Competenţele noului brand sunt în curs de elaborare.

Aşa cum am informat în ştirea TUI Hotels, noul brand umbrela al turoperatorului TUI, deja înainte de fuziune TUI AG planifică să lanseze TUI Hotels că noul brand umbrelă pentru a comercializa lanţurile mai mici. Noul brand hotelier va fi prezentat în a doua jumătate a anului, iar compania intenţionează să lanseze brandul TUI ca o umbrelă pentru a acoperi 50 de hoteluri ale companiilor mai mici. cum ar fi Iberotel, Grupotel şi Grecotel. Cu toate acestea, Riu şi Robinson, care generează cea mai mare parte din veniturile hoteliere ale grupului, vor funcţiona în continuare separat.

Artur Gerber.

Artur Gerber.

 

În noua sa funcţie, Artur Greber va raporta lui Thomas Pietzka, directorul TUI Hotels & Resorts. “Sunt încântat ca am cooptat un manager cu atât de multă experienţă ca Artur Gerber. El are toate competenţele pentru o dezvoltare cu succes al noului nostru brand hotelier şi o poziţie profitabilă pe piaţă”, a spus Pietzka.

Gerber are o vastă experienţă în sectorul hotelier. El şi-a început cariera în turism în 1986 la Dorint Hotels & Resorts, unde a ajuns să ocupe funcţia de director general. A lucrat, de asemenea, în posturi de conducere la Center Parcs Germany GmbH, la Aldiana GmbH şi la Maritim Hotel Group.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply