TUI Group câştigă cu 40% mai mult în 2015, la 379 mil. €

TUI Group a finalizat anul 2014-15, încheiat la 30 septembrie, cu un profit de 379,6 milioane de euro, o creştere de 40% faţă de cele 270,8 milioane de euro de anul trecut, aşa cum a comunicat grupul.

Cifra de afaceri s-a ridicat la 20.011 milioane de euro, o creştere de 8% fatţă de cele 18. 536 milioane de euro de anul precedent. Profitul înainte de taxe şi amortizare (EBITDA) a crescut cu 17,1%, la 1.362 milioane de euro.

EBITDA de bază a crescut cu 25,5%, ajungând la 1.505 milioane de euro. Pe divizii, cel mai bun rezultat din acest indicator a fost pentru TUI Cruises, cu o creştere de 729%, la 80,5 milioane de euro, în timp ce pentru TUI Hotels & Resorts a crescut cu 15,7%, fiind de 234,6 milioane de euro. Pentru Hotelbeds Group, creşterea a fost 15%, ajungând la 117 milioane de euro.

Friedrich Joussen şi Peter Long.

Friedrich Joussen şi Peter Long.

Grupul a explicat că sinergiile în urma fuziunii au fost mai mari decât se aştepta. Combinaţia de afacere între TUI AG şi TUI Travel va oferi o economie de 50 milioane de euro, la sfârşitul anului fiscal 2016-17, reprezentând cu 5 milioane mai mult decât s-a anunţat iniţial atunci când a avut loc fuziunea.

În plus, se estimează o economie de alte 20 de milioane de euro, în acelaşi an, cu integrarea şi restructurarea a TUI Destination Services.

Pe de altă parte, cei doi CEO al grupului, Friedrich Joussen şi Peter Long, afirmă că hotelurile deţinute şi navele de croazieră vor fi active “cruciale” pentru creşterea grupului în viitor.

Grupul a remarcat că extinde oferta sa în piete consolidate, care include şi o expansiune pentru destinaţiile de largă distanţă şi o ofertă mai mare de zboruri din cauza includerii furnizorilor externi. De asemenea, este de aşteptat să aibă mai multe beneficii din pieţele emergente sprijinindu-se pe plataformele sale de tehnologie.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply