TUI consideră determinantă influenţa reţelelor sociale în turism

Directorul de consultanţă şi management al calităţii pentru hoteluri TUISabine Bartsch, a subliniat influenţa “decisivă” a reţelelor sociale în achiziţionarea de servicii şi produse turistice, potrivit datelor unui studiu elaborat de operatorul de turism.

De asemenea, ea a insistat că datorită reţelelor sociale “o nouă calitate în procesul de valoare în industria 4.0”, în timpul unei intervenţi ca şi speaker la Congresul Internaţional Fuerteventura Turism 4.0 “Open Mind” din Spania.

Aceasta expus conţinutul unui studiu realizat de grupul TUI, care reflectă modul în care reţelele sociale influenţează deciziile turistului potenţial, care consultă în medie 22 de site-uri, înainte de a rezeva călătoria.

In plus, a subliniat faptul că 86% dintre oameni nu cumpără, atunci când există comentarii negative cu privire la produs şi a spus că “începând cu un scor de 8,7, cresc vânzările”, în timp ce a subliniat faptul că 75% din utilizatorii de social media “au rezervat cel puţin o dată printr-o postare“.

TUI consideră determinantă influenţa reţelelor sociale în turism

Din aceste motive, ea a asigurat că firma sa investeşte “mult în reputatia brandului său, în buna poziţionare a paginii web şi a reţelelor sociale”, precum şi “o echipă de mai mult de o sută de influencers care cunosc şi marchează tendinţe”.

Interacţiunea constantă, rapidă şi continuă cu clienţii, permit grupului să ofere emoţii şi inspiraţii şi, de asemenea, luarea de decizii “pe baza comentariilor şi evaluărilor care sunt obţinute din diferite produse oferite”.

Bartsch a afimat că “aşteptările create în mediul virtual trebuie să fie îndeplinite în realitate” şi să fie bine conectate la destinaţie cu referinţe şi informaţii relevante.

De asemenea, ea a pledat pentru a oferi date exacte şi actuale şi a oferi răspunsuri clienţilor care “doresc să trăiască şi să simtă experienţe autentice, individuale şi exclusive”…

Ea a incurajat, de asemenea, să se pună accentul pe evaluarea clientului, să se menţină şi să se actualizeze paginile web, precum şi să se pună accentul pe oferirea de servicii de calitate pentru dorinţele individuale ale clienţilor.

În cele din urmă, ea a subliniat de asemenea, necesitatea de a investi în continuare în principalele motoare de căutare cum ar fi în instruire, satisfacţia clientului sau infrastructura.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply