Shadow

TUI Blue își stabilește obiectivul de a depăși 300 de hoteluri în întreaga lume

Grupul TUI a anunțat un plan ambițios de expansiune pentru segmentul său hotelier „de succes și profitabil” care operează sub brandul TUI Blue cu scopul de a depăși 300 de hoteluri în întreaga lume. În prezent, are 91 de unități operaționale, majoritatea în țări mediteraneene. 

În urma relansării afacerii sale, TUI Blue se concentrează acum pe expansiunea internațională concentrată pe regiuni din Asia de Sud-Est, China, Africa și Orientul Mijlociu.

Această strategie de creștere se va baza pe parteneriate internaționale pentru a opera hoteluri TUI Blue sub  contracte de management sau franciză.

Erik Friemuth: „Scopul nostru este să devenim cel mai important brand de hoteluri de agrement din lume”. 

CEO-ul TUI Hotels & Resorts, Erik Friemuth, a subliniat că „noul model de management și franciză TUI Blue permite viitorilor noștri parteneri să beneficieze de această formulă și să ofere oaspeților experiențe unice de vacanță.

În alianță cu acești parteneri, „obiectivul nostru este să devenim principalul brand de hoteluri de agrement din lume, cu peste 300 de proprietăți în întreaga lume”, spune Friemuth.

Modelul de afaceri TUI Blue a fost prezentat investitorilor și reprezentanților industriei hoteliere în cadrul unui eveniment hibrid organizat în Dubai, unde brandul își va înființa propria echipă de dezvoltare hotelieră.

La această echipă s-a alăturat Wesam Okasha, un director global de dezvoltare a afacerilor cu înaltă experiență, care anterior a ocupat funcția de director principal pentru dezvoltarea Africii de Vest pentru Hilton.

În cadrul acestui plan de extindere, TUI a anunțat că echipa de dezvoltare din Asia a semnat deja cu succes contracte pentru primele hoteluri TUI Blue din China.

Planul de extindere al brandului hotelier al TUI Group.

Pe lângă experiența operațională și puterea de marketing și vânzări a TUI, cu 27 de milioane de clienți pe an, TUI Blue oferă și hotelurilor partenere acces la o platformă digitală hotelieră. Această tehnologie permite un management hotelier eficient și o experiență digitală perfectă pentru client, conform grupului.

Printre alte posibilități, eficientizează colaborarea între departamente și diferite zone ale hotelului pentru a procesa dorințe oaspeților mai rapid și mai eficient.

Pentru a informa despre caracteristicile modelului său de afaceri, TUI Blue a conceput un site web exclusiv pentru partenerii și investitorii noștri.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.