TripAdvisor include aeroporturile pentru a fi comentate de călători

TripAdvisor a anunţat lansarea de pagini dedicate aeroporturilor, permiţând călătorilor din întreaga lume să obţină informaţii cu privire la ce pot face, unde mânca şi unde se pot caza în cele 200 de aeroporturi de top din lume.

Atunci când călătorii caută un aeroport pe TripAdvisor vor fi directionaţi către pagina dedicată aeroporturilor cu opinii, evaluare şi alte informaţii despre hotelurile apropiate, precum şi de restaurante şi locuri de interes atât In zonele publice cât şi transportul public. Servicii, cum ar fi magazinele duty free, buticuri şi sălile VIP vor fi incluse, de asemenea, pe pagină.

Şi, aşa cum a subliniat Adam Metros, prim-vicepreşidente de Produse Globale la TripAdvisor, “mai mult de 3,1 miliarde de călători trec prin aeroporturi în fiecare an, stând acolo în medie 150 de minute din momentul în care ajung la terminal până la închiderea uşilor avionului. Vrem să îi ajutăm să găsească rapid lucruri de făcut pe site în timp ce aşteaptă zborul, sau să facă rezervare la un hotel mai apropiat atunci când au nevoie de un loc pentru a se caza”.

Mai mult de 3.1 milioane de călători trec prin aeroporturi în fiecare an, petrecând acolo 150 de minute în medie. #shu#

Mai mult de 3.1 milioane de călători trec prin aeroporturi în fiecare an, petrecând acolo 150 de minute în medie. Imagine Shutterstock.

Cu această lansare, adaugă el, “nu numai că călătorii vor avea acces la informaţii la îndemână, ci şi afacerile se vor putea promova direct cu călătorii din întreaga lume caută pe TripAdvisor”.

Aceste pagini vor fi disponibile în 45 de dominii, în 28 de limbi şi pe aplicaţia sa mobilă. Călătorii vor putea utiliza funcţionalitatea “Near mi” în această aplicaţie pentru a găsi servicii de apropiere prin GPS-ul smartphone-ului atunci când sunt la aeroport.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply