Travelport revine pe profit în 2014

Grupul Travelport, propietarul GDS-urilor Galileo şi Worldspan şi al agenţiei oline Orbitz, a făcut un profit de 91 milioane de dolari (80 milioane de euro) în 2014, ceea ce reprezintă o schimbare de semn comparativ cu pierderile de 203 milioane de dolari (180 milioane de euro) din 2013.

Cifra de afaceri pentru întregul an a ajuns la 2.148 milioane de dolari (1.900 milioane de euro), reprezentând o creştere de 3% faţă de cele 2.076 milioane de dolari (1.836 milioane de euro) din anul fiscal anterior. EBITDA ajustat a fost de 540 milioane de dolari (447 milioane de euro), în creştere cu 5%.

Gordon Wilson, preşedintele şi CEO-ul Travelport.

Gordon Wilson, preşedintele şi CEO-ul Travelport.

 

În al patrulea trimestru a suferit pierderi de 43 milioane de dolari (37 milioane de euro), ceea ce reprezintă totuşi o îmbunătăţire de 15%, de 49 milioane de dolari (43 milioane de euro) de pierderi din aceeaşi perioadă a anului 2013.

Veniturile între octombrie şi decembrie 2014 au ajuns la 496 milioane de dolari (438 milioane de euro), ceea ce indică o creştere de 3% comparativ cu cele 480 milioane de dolari (424 milioane de euro) de anul trecut. EBITDA ajustat a ajuns la 110 milioane de dolari (97 milioane de euro), o creştere de 2%.

Preşedintele şi CEO-ul Travelport, Gordon Wilson, a declarat că “aceste rezultate financiare pecetluiesc un an de transformare pentru Travelport”. Grupul a înregistrat o creştere de două cifre a veniturilor din biletele de avion, care a stimulat afacerea GDS-ului în platforma sa Travel Commerce, cu tranzacţii de 90.000 milioane de dolari (79.000 milioane de euro). În al patrulea trimestru s-a observat, de asemenea, o creştere a rezervărilor de hoteluri de 7%.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply