Shadow

Transportul feroviar va fi în centrul perturbărilor din industrie

Perturbarea în transporturi va veni din transportul feroviar mai degrabă decât din transportul aerian, potrivit lui Champa Magesh, vicepreședinte de brand la Trainline, la masa rotundă pe această temă organizată în cele mai recente ediții a Phocuswirght de la Amsterdam. Adevărul este că transportul feroviar prezintă mari oportunități de creștere pe termen lung, după cum a remarcat expertul. 

Trenul, a subliniat Champa Magesh, „va deveni în cele din urmă cel mai utilizat mijloc de transport pentru călătoriile interurbane pe o anumită distanță; această nu înseamnă că trebuie să trecem la tren pentru toate categoriile noastre, ci doar acolo unde este posibil”. Creșterea gradului de conștientizare a cererii de sustenabilitate și includerea acesteia pe agenda guvernelor joacă în favoarea sa.

Cu toate acestea, acest viitor luminos are și unele umbre, cum ar fi lipsa unei platforme unice unde utilizatorii pot compara prețurile și rezerva, deși Trainline investește pentru a-și consolida platforma. O platformă în care „distribuitorii sunt plătiți pentru vânzarea biletelor, pentru că altfel nu vor fi implicați în comercializarea acestora.

De la stânga la dreapta, moderatorul, Dirk Rogl, de laa Phocuswright, André Gerhardy, de la Dorr2Door; Champa Magesh, de la Trainline; și Jens Wolhtorf, de la Blacklane.

în acest fel, după cum a adăugat Magesh, „va fi posibil să includem biletele de tren în pachetele operatorilor de turism, dar pentru aceasta avem nevoie de acces deschis la date, care nu există în prezent. Pentru a le deschide trebuie să lucrăm cu sectorul, inclusiv cu companiile aeriene și guvernul.

„Utilizatorul nu știe ce linii sunt liberalizate pentru că principala modalitate de cumpărare a biletelor este încă la gară, una canal de comercializare care continuă să fie dominat de compania inițiala”, a declarat Champa Magesh. 

La aceasta se adaugă și faptul că, după cum a explicat directorul Trainline, „nu există o standardizare, așa că odată cu liberalizarea serviciilor, fiecare companie a introdus în sistemele sale un cod diferit pentru stații, deoarece nu exista înainte, așa că a trebuit să începem să lucrăm la această standardizare.

Sustenabilitate

Cu toate acestea, Maghes este optimistă în ceea ce privește aceste provocări majore, deoarece „acum există fonduri pentru ca generațiile următoare să poată opta pentru călătorii mai durabile„. Acest lucru contribuie, de asemenea, la „deschiderea conținutului nostru ca o platformă de Accesibility as a Service, de asemenea, pentru alți furnizori de transport și integrarea tuturor datelor astfel încât să câștigăm cu toții”.

Necesitatea unei platforme unice a fost subliniată și de André Gerhardy, directorul comercial al platformei  Door2Door, care arată „cum integrarea transportului pe distanțe lungi și a celui de pe distanțe scurte conduce la un transport sustenabil, dacă facem acest lucru mai ușor pentru client”.

Alte articole despre Phocuswright Europe, care a avut loc la Amsterdam:

Tururile și activitățile la destinație ale viitorului…și sunt aici

Investițiile în turism mai bine poziționate în fața incertitudinii

Scopul Trip.com: să devină OTA numărul 1 în Europa

Expedia dezvăluie cum se confruntă cu provocările turismului post-pandemic

Potrivit, cofondatorului și directorul general Jens Wolhtrof, sustenabilitatea a făcut întotdeauna parte din strategia companiei globale de servicii de șoferi Blacklane. De fapt, acesta a subliniat că produsul său „este pregătit pentru noua era post-pandemică, datorită vehiculelor noastre electrice cu zero emisii„.

Situația companiei s-a schimbat radical, trecând de la a pierde 99% din venituri în aprilie 2020 la „a nu mai avea în prezent niciun produs din cauza cererii mari, așa că acum ne concentrăm pe formarea de noi șoferi„.

Cel mai greu pe care l-au învățat în timpul crizei, după cum a recunoscut, a fost „să ne punem toate ouăle într-un singur coș. De exemplu, acum ne concentrăm pe transportul interurban, nu doar cel urban, chiar și pe cel pe distanțe lungi, precum și pe o mai mare transparență și servicii directe pentru intermediari”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.