Transavia lansează identitatea de brand şi un nou model pentru a reveni la profitabilitate

Transavia intenţionează să revină la profitabilitate în 2017 menţinând un accent pe controlul costurilor şi susţinută de o nouă identitate de brand. Potrivit purtătorilor săi de cuvânt, scopul său este de a conduce sectorul zborurilor low-cost din Europa, adăugând “un nivel de ospitalitate şi serviciu pe o nouă propunere digitală”. 

Cu o nouă identitate, transavia.com se va numi doar Transavia, încetând să mai fie o companie olandeză şi franceză şi devenind un brand internaţional, cu valori bine definite.

Mattijs ten Brick, CEO-ul Transavia Holland, a subliniat că obiectivele noii companii aeriene “sunt atât controlul costurilor cât şi a creşte pentru a ajunge să transporte 20 de milioane de euro pe an, generând 2.000 de milioane de euro pe an şi extinderea flotei noastre la 80 de avioane, care va fi esenţiala pentru a menţine poziţia noastră de lider în rândul companiilor low cost europene care zboară de la punct la punct”.

Transavia lansează identitatea de brand şi un nou model pentru a reveni la profitabilitate

Transavia lansează identitatea de brand şi un nou model pentru a reveni la profitabilitate

 

Noua identitate vizuală a brandului prezentată în aeroporturile din Amsterdam Schipol şi Paris-Orly, păstrează litera “T” şi culoarea verde, incorporează elemente noi şi interesante de culori şi icoane  desenate în partea de jos a avioanelor “simbolizând un spirit intercultural, transparenţă, amabilitate şi flexibilitate în favoarea pasagerilor săi”. Noua propunere a Transavia se sprijină, de asemenea, pe utilizarea noilor tehnologii şi aplicaţia digitală, inclusiv o noua platformă de vânzare online şi soluţii digitale la bord.

 

Leisure şi business

Companiile aeriene vor oferi zboruri regulate şi charter spre aproximativ 160 de destinaţii, în principal în Europa şi zona mediterneană, atât de leisure cât şi de business. Aceasta va lucra cu un tarif de bază şi servicii suplimentare premium opţionale.

Transavia lansează identitatea de brand şi un nou model pentru a reveni la profitabilitate

Transavia lansează identitatea de brand şi un nou model pentru a reveni la profitabilitate

 

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply