Thomas Cook intenţionează să emită bonuri de 400 mil. €

Thomas Cook Group a anunţat intenţia sa de a lanza o emisiune de obligaţiuni de 400 milioane de euro, pentru a consolida situaţia sa financiară, şi care ar expira în 2021. Grupul a prezentat, de asemenea, săptămâna aceasta bilanţul său anual pentru 2014, pe care îl numeşte al doilea an de transformare în care a reuşit importante îmbunătăţiri. 

Mai exact, EBIT-ul de bază (profitul înainte de dobânzi şi taxe) a crescut cu 60 de milioane de euro, la 323 milioane de lire sterline (412 milioane de euro), în timp ce marja s-a îmbunătăţit cu 20 de puncte şi datoria s-a redus de la 421 de milioane de lire sterline (538 milioane de euro) la 326 milioane de lire sterline (416 milioane de euro).

Aşa cum am informat deja în ştirea Thomas Cook îşi reduce pierderile cu 46% în anul fiscal 2014, cu rezultatele preliminare, grupul a redus pierderile, deşi cele 8.588 milioane de lire sterline (10.844 milioane de euro), reprezentând o scădere de 7,8% faţă de cele 9.315 milioane de lire sterline (11.760 milioane de euro) pe care le-a înregistrat anul trecut, pe care le explică prin reducerea afacerii pe care a înteprins-o compania, aşa cum am informat în Thomas Cook, cu un bagaj mai uşor, cu scopul de a reduce datoria şi a se concentra pe afacerea sa de bază de turoperare europeană. De asemenea, indică faptul că a influenţat menţinerea cererii reduse pentru Egipt, compensată în parte de introducerea de noi produse.

Cu toate aceste îmbunătăţiri, Consiliul de Administraţie a decis că nu s-au atins complet obiectivele financiare pentru ultimul an şi a decis să nu plătească bonus directorilor săi, o parte fundamentală a remuneraţiei sale.

Grupul concentrează cea mai mare cifră de afaceri în Germania.  #shu#.

Grupul concentrează cea mai mare cifră de afaceri în Germania. Imagine Shutterstock.

 

Raportul constată că cea mai mare cifră de afaceri a grupului s-a generat în Europa Continentală, unde principala piaţă este Germania, cu o cifră de afaceri de 3.958 milioane de lire sterline (5.063 milioane de euro), depăşind cele 2.585 milioane de lire sterline (3.307 milioane de euro) pe care le-a obţinut în divizia sa din Marea Britanie şi Irlanda.

Grupul a finalizat 2014 cu 3.084 de agenţii revânzătoare, 22.672 de angajaţi, 88 de avioane şi 22,3 milioane de clienţi transportaţi. De asemenea, a crescut semnificativ ponderea online a afacerii, după ce a trecut de la o penetrare web de 34% în 2012 la o previziune de a depăşi 50% în 2015.

(profitul înainte de dobânzi şi taxe) a crescut cu 60 de milioane de euro, la 323 milioane de lire sterline (412 milioane de euro), în timp ce marja s-a îmbunătăţit cu 20 de puncte şi datoria s-a redus de la 421 de milioane de lire sterline (538 milioane de euro) la 326 milioane de lire sterline (416 milioane de euro).

Aşa cum am informat deja în ştirea Thomas Cook îşi reduce pierderile cu 46% în anul fiscal 2014, cu rezultatele preliminare, grupul a redus pierderile, deşi cele 8.588 milioane de lire sterline (10.844 milioane de euro), reprezentând o scădere de 7,8% faţă de cele 9.315 milioane de lire sterline (11.760 milioane de euro) pe care le-a înregistrat anul trecut, pe care le explică prin reducerea afacerii pe care a înteprins-o compania, aşa cum am informat în Thomas Cook, cu un bagaj mai uşor, cu scopul de a reduce datoria şi a se concentra pe afacerea sa de bază de turoperare europeană. De asemenea, indică faptul că a influenţat menţinerea cererii reduse pentru Egipt, compensată în parte de introducerea de noi produse.

Cu toate aceste îmnbunătăţiri, Consiliul de Administraţie a decis că nu s-au atins complet obiectivele financiare pentru ultimul an şi a decis să nu plătească bonus directorilor săi, o parte fundamentală a remuneraţiei sale.

Raportul constată că cea mai mare cifră de afaceri a grupului s-a generat în Europa Continentală, unde principala piaţă este Germania, cu o cifră de afaceri de 3.958 milioane de lire sterline (5.063 milioane de euro), depăşind cele 2.585 milioane de lire sterline (3.307 milioane de euro) pe care le-a obţinut în divizia sa din Marea Britanie şi Irlanda.

Grupul a finalizat 2014 cu 3.084 de agenţii revânzătoare, 22.672 de angajaţi, 88 de avioane şi 22,3 milioane de clienţi transportaţi. De asemenea, a crescut semnificativ ponderea online a afacerii, după ce a trecut de la o penetrare web de 34% în 2012 la o previziune de a depăşi 50% în 2015.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply