Thailanda se aşteaptă să ajungă la 28 de milioane de turişti străini în acest an

Turismul în Thailanda a fost afectat anul trecut de instabilitatea politică în primele luni şi schimbarea ulterioară a Guvernului. Această situaţie a provocat o scădere de 6% a sosirilor de turişti străini faţă de anul precedent. S-au înregistrat 24,7 milioane de vizitatori, comparativ cu cele 26,7 milioane din 2013. Cu toate acestea, tendinţa s-a schimbat în ultimul trimestru din 2014 şi s-a menţinut pentru acest an. Aşa cum explică Khun Kobkarn WattanavrangkulMinistrul Turismului şi Sportului din această ţară, rezervările merg foarte bine şi este de aşteptat să se ajungă la 28 de milioane de călători internaţionale la sfârşitul anului 2015.

Thailanda a finalizat anul 2014 mai bine decât l-a început, cu o revenire puternică a turismului în ultimul trimestru, cu mult peste ultimele trei ale anului precedent, asigură ministrul Turismului si Sportului.

Anul trecut începea cu confruntările din Bangkok, capitala Thailandei, chiar în luna mai a fost impusă o schimbare a Guvernului printr-o lovitură de stat. Aceste incidente au provocat o scădere de 6% a sosirilor de turişti internaţionali.

“Odata ce turiştii internaţionali au putut vedea că totul funcţioneaza în mod normal, atât în viata cetăţenilor cât şi în domeniul afacerilor, turismul a înregistrat o revenire semnificativă în ultimul trimestru al anului”, aşa cum a explicat ministrul Turismului şi Sportului, Khun Kobkarn Wattanavrangkul, într-un interviu pentru Hosteltur în timpul ultimei ediţii a târgului de la Madrid, Fitur.

Khun Kobkarn Wattanavrakungul, ministrul Turismului şi Sportului din Thailanda.

Khun Kobkarn Wattanavrakungul, ministrul Turismului şi Sportului din Thailanda.

 

De fapt, ea asigură că rezervările pentru următoarele luni prezintă un bun nivel şi este de aşteptat să se ajungă la 28 de milioane de turişti până sfârşitul acestui an.

Potrivit ministrului, piaţa europeană este una dintre cele mai importante pentru ţara sa, pentru nivelul său ridicat de cheltuieli, ca urmare a sejururilor mai lungi.

 

Noua campanie

În scopul de a încuraja turiştii să viziteze destinaţia asiatică, ministrul turismului a prezentat la Fitur noua campanie de promovare, cu sloganul “Discover Thainess”, care doreşte să apropie turiştii să cunoască şi să experimenteze stilul de viaţă, obiceiurile şi tradiţiile thailandeze, prin intermediul mâncării, artei, wellnes-ului, petrecerile şi înţelepciunea. În această linie de promovează noi destinaţii provinciale care arată farmecul modului de viaţă local.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply