Tendinţe la World Travel Market: sosesc turiştii MAMIL’s

Aceştia sunt bărbaţi americani şi europeni de vârsta mijlocie, cu o situaţie economică prosperă, dar modul său de a se bucura de timpul liber şi de ieşirile în aer liber este destul de diferit de cel al părinţilor lor. Ei preferă să meargă în colanţi şi urcaţi pe o bicicletă. Aceştia sunt MAMIL’s (middle aged men in Lycra) şi noile lor forme de petrecere a timpului liber sunt o provocare pentru turismul de golf. 

Creşterea “bărbaţilor de vârstă mijlocie în colanţi lycra” a fost descrisă de Caroline Bremner, responsabilă domeniului turismului a firmei de consultanţă Euromonitor, care a prezentat la Londra raportul “World Travel Market Global Trends Report”.

“Ciclismul a devenit un sport foarte competitiv pentru acest segment de consumatori. De fapt, golful a suferit cel mai mult consecinţele recesiunii globale, în timp ce practicarea ciclismului a continuat să crească în aceşti ani”, a explicat Bremner, în timpul prezentării raportului de tendinţe al WTM 2014.

Şi pentru acest grup de consumatori, “ciclismul prezintă mai puţin bariere de intrare, nu este nevoie să ai un teren de golf în apropiere pentru a practica hobby-ul tau preferat … În timp ce golful are încă o imagine de exclusivitate“.

Numai în Statele Unite, se estimează că există 22 de milioane de persoane care practică ciclismul în mod regulat. “Acest sport trăieşte un boom, unde se observă o activitate mai inclusivă, mai pentru femei şi chiar mai multi-etnic”.

Tendinţe la World Travel Market: sosesc turiştii MAMIL's

Tendinţe la World Travel Market: sosesc turiştii MAMIL’s

Aşa cum indică Caroline Bremner, industria de golf (hoteluri, terenuri, turoperatori specializaţi, etc.) a început deja să-şi dea seama că MAMIL’s sunt un segment de consumatori pe care îi scapă.

Şi de moment, turismul de golf a încercat să răspundă la această nouă concurenţă prin oferirea de pachete noi pentru grupuri formate din mai multe generaţii, oferind servicii suplimentare, adresându-se segmentului de congrese şi convenţii…

Dar de moment, aşa cum indică Bremner, sunt răspunsurile improvizate din partea industriei de golf şi nu se observă o direcţie clară cu privire la modul de a reacţiona la această nouă tendinţă care atrage milioane de consumatori, care nu mai merg la terenurile de golf.

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Leave a Reply