Țările care vor cheltui cel mai mult pe turism în 2016

Una dintre principalele concluzii a utlimului studiu TripBarometer “Tendinţe de călătorii 2016” realizat de TripAdvisor este că ofertele speciale determină alegerea destinaţiei pentru unul din doi călători.

Pincipalele pieţe europene intervievate au un buget mediu estimat de călătorie de 3.395 euro pe familie.

La nivel mondial, unul din trei călători intenţionează să cheltuiască mai mult în călătoriile lor. În timp ce acest raport se reduce la unul din patru în rândul călătorilor europeni.

Potrivit studiului, principalul motiv pentru creşterea bugetului de călătorie, în general, este că ei simt că ei şi familia lor merită acest lucru. Aproape unul din trei va cheltui mai mult deoarece crede că a călători este important pentru sănătatea şi bunăstarea lor. Australienii vor fi cei care vor cheltui cel mai mult în 2016, cu un buget mediu de călătorie de 9.913 euro.

Tendinţe 2016.

Tendinţe 2016.

Studiul TripBarometer “Travel Trends 2016” prezintă o imagine a călătoriilor pentru 2016, dezvăluind tendinţele de călătorie la nivel naţional, regional şi global. Acesta analizează răspunsurile a peste 44.000 de călători şi ale industriei ospitalităţii din întreaga lume şi a fost realizat de firma independentă de cercetare Ipsos pentru TripAdvisor.

 

Motive pentru a alege o destinaţie

Cultura şi societatea unei destinaţii sunt de departe cele mai importante motive pentru a alege locul călătoriei, potrivit răspunsurilor a 47% dintre respondenţi la nivel mondial.

Cu toate acestea, 54% afirmă că au ales o destinaţie pentru ofertele speciale, în special pachetele de cazare. Unul din cinci afirmă ca au ales un loc din cauza unei oferte speciale a unui hotel.

Acesta evidenţiază, de asemenea, puterea recomandărilor. Aproape o treime din călători (29%) declară că au vizitat o destinaţie pentru că o recomandă un prieten sau o rudă.

 

Industria hotelieră

Pe de altă parte, 73% din totalul propietarilor de afaceri sunt optimişti cu privire la profitabilitate în 2016, şi cei mai multi dintre ei (61%) sunt de parere că evenimentele locale şi conferintele care vor avea loc în ţara lor vor avea un impact pozitiv în afacerea lor. Marea Britanie şi Spania sunt cele mai optimiste piţte europene.

Modificări ale atracţiilor turistice ale zonei (54%) şi numărul de restaurante şi magazine din zonă (47%) sunt de asemenea factori care, cred hotelierii, vor avea un impact pozitiv în aceasta profitabilitate.

Planificarea călătoriei. Sursă: TripAdvisor.

La nivel general, 47% dintre hotelieri cresc tarifele camerelor, fiind propietarii unităţilor de cazare din America de Sud cei mai dispuşi să facă acest lucru (56%).

Recenziile online ale călătorilor sunt pentru 93% din propietarii de cazare din întreaga lume cel mai important element pentru viitorul afacerii sale. Astfel, gestionarea reputaţiei online rămâne principalul domeniu de invesţii pentru 2016, cu 59% mai mult.

De asemenea, marea majoritate a hotelierilor cred că cheia pentru viitorul afacerii lor este creşterea rezervărilor directe (91% global). Acest lucru explică de ce un pic mai puţin de jumătate dintre propietarii de unitati de cazare intenţionează să investească mai mult în marketing şi publicitate (48% global), şi achiziţia de trafic (47%) în 2016.

pdf_imageTripBarometer “Travel Trends 2016”

 

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply