Strategiile marilor lanţuri pentru a atrage millennials

Lanţurile mari, cum ar fi Marriott International şi Hilton Wordlwide lansează branduri precum Moxy HotelsEdition HotelsCitizenM şi Canopy; şi chiar Richard Branson au un nou brand care vizează clienţii millennials, cu numele de Virgin Hotels. Toate vizează un public ţintă între 18 şi 34 de ani, cărora le place să fie conectaţi online, să mănânce pe fugă şi să interacţioneze cu persoane de vârsta lor.

Cifrele le sprijină: în Statele Unite există peste 75 de milioane de millennials şi, conform estimărilor făcute de Census Bureau, în acest an ei îi vor depăşi pe babyboomers ca cea mai mare generaţie din ţară. În plus, este de aşteptat ca în acest an să cheltuiască 226.000 milioane de dolari (213.000 milioane de euro) pe călatorii, potrivit unui sondaj făcut de Harris Poll.

Pentru consultantul hotelier Alan Reay, de la Atlas Hospitality Group, “cu siguranţă, este o decizie inteligentă pentru că este o piaţă enormă”.

A crea un hotel millennial înseamnă înlocuirea unor caracteristici tradiţionale, cum ar fi un concierge vorbăreţ sau o fântână pentru relaxare. Restaurantele lasă loc unei selecţii de alimente sănătoase care pot fi duse în lobby. Centrele de business au fost înlocuite cu zone mari de întâlnire cu mese comunale, canapele şi scaune confortabile, un fel de versiune mai la modă a casei părinteşti în care millennials încă locuiesc.

Biroul de la recepţie poate fi înlocuit cu un chioşc unde se poate face check-in-ul, ca în hotelul capsulă Yotel lângă Times Squares din New York sau în lanţul Aloft al Starwood Hotels & Resorts Worldwide, care în luna august va deschide un nou hotel în apropiere de Aeroportul Internaţional din Los Angeles.

În restaurante, chiar în hotelurile high-end, mesele sunt mari pentru a încuraja interacţiunea între millennials. În imagine, London Edition Hotel.

În restaurante, chiar în hotelurile high-end, mesele sunt mari pentru a încuraja interacţiunea între millennials. În imagine, London Edition Hotel.

În această ultimă generaţie de hoteluri, camerele sunt cu o treime mai mici decât cele tradiţionale, cu mobile şi design care par luate dintr-un magazin IkeaMasa de lucru este, de asemenea, mai mică şi poate servi, de asemenea, ca o noptieră. Conexiunea la internet este de mare viteză, wifi-ul gratuit şi prize şi porturi USB sunt peste tot, în special în apropierea patului.

Ceea ce hotelurile pierd în lux îl câştigă cu tehnologia, inclusiv camerele la care poţi avea acces fără cheie (‘Smartphone-ul ca şi cheie a camerei de hotel‘) şi aplicaţiile pentru smartphone care permit clienţilor să regleze temperatura camerei sau să facă o rezervare la restaurant fără a vorbi cu nimeni.

Un robot a intrat deja în echipa hotelului Aloft Copertino şi Apple Watch permite realizarea check-in-ului în unul dintre hotelurile Aloft (‘Apple vrea să revoluţioneze din nou turismul‘).

Yotel din New York are un robot de un braţ care transportă bagajul la dulapurile pentru bagaje, toate în spatele unei sticle (‘Recentele progrese ale hotelurilor cele mai tehnologice din lume‘). Şi aproape, în CitizenM, fiecare cameră este dotată cu o tabletă Samsung pentru a controla lumina, perdelele şi alte elemente.

Preţurile la hoteluri pentru millennials sunt între 150 şi 200 de dolari pe noapte (între 141 şi 189 de euro), mai mici decât cele ale hotelurilor full-service, dar nu la fel de ieftine ca cele economice, aşa cum afirmă Reay.

 

Brandurile hoteliere

Marriott International a lansat trei branduri pentru millennialsMoxy este brandul său pentru hotelurile boutique de preţ mediu. Deja a deschis în Milano primul său hotel în parteneriat cu Ikea şi intenţionează să deschidă alte opt hoteluri în Statele Unite începând cu anul viitor, inclusiv New York, San Francisco, Seattle şi New Orleans.

Lons Angeles Times defineşte AC Hotels by Marriott ca brandul său pentru millennials în stil european, care este deja prezent în New Orleans şi Kansas City, cu o a treia deschidere planificată în Washington DC.

Edition Hotels, brandul său high-end, a deschis primul său hotel din Statele Unite in Miami Beach în 2014, cu altul programat pentru acest an în New York. În toate cazurile, aşa cum a subliniat Tina Edmundson, responsabilul global al brandurilor de lux şi lifestyle la Marriott, “se concentreză pe reţelele sociale şi tehnologie, cu accent pe stil şi design”.

Lanţul Virgin a lansat primul său hotel în Chicago şi intenţionează să deschidă altul în New York anul viitor şi studiază posibilitatea de a creşte în Los Angeles, San Francisco şi alte oraşe.

 În Virgin Hotels Chicago uşile glisante separă camera de baie, hol şi dulap.

În Virgin Hotels Chicago uşile glisante separă camera de baie, hol şi dulap.

Camerele hotelului Virgin Hotel California au uşi glisante, care separă camera de baie, hol şi dulap. Minibarul are snacks la preţuri de stradă, WiFi gratuit de mare viteză şi un sistem de sunet prin Bluetooth.

 

Lanţuri low cost

Chiar şi lanţurile low cost doresc să atragă millennials. Red Roof Inn estimează că aproximativ 12% din clienţii săi aparţin acestei generaţii, în crestere de la 9,5% cât reprezentau aceştia în 2010. Pentru a atrage mai mulţi călători tineri preşedintele său, Andrew Alexander, a declarat că lanţul încearcă să creeze zone de întâlnire în aer liber, cu focuri de tabără şi zone de picnic în hoteluri în Ohio, Michigan şi Florida.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply