Strategii de market intelligence pentru hoteluri

Este important să înţelegem că o strategie de market intelligence pentru hoteluri, care să fie într-adevăr bună şi că posibilităţile de a conduce la acţiuni depinde de obţinerea de date complete şi precise. Vom trece să analizăm unele zone comune în care hotelurile şi lanţurile au de obicei marjă pentru a calităţii datelor lor.

Şi totuşi există un consens general în cercurile de market intelligence despre a ceea ce ar trebui să aştepte să aibe date perfecte pentru a le aplica companiei. Unul dintre motivele este pentru că niciodată nu le obţine, în ciuda celor mai bune eforturi care li se alocă. Alte motive este că raporturile şi analize lor ajută într-adevăr să detecteze erorile în date, indicând zonele care au nevoie de atenţie.

Pieţe emitente

De unde provine afacerea hotelului? Nu în mod anedoctic, ci de facto. Cu aceste informaţii pot fi create prognoze ajustate, a stabilit lansarea de promoţii în pieţe specifice şi să detecteze tendinţele emergente care pot adapta produsele şi serviciile sale. Cu toate acestea, încă este prea frecvent ca datele care ţi-ar permite să ai această informaţie esenţială sunt incomplete şi imprecise.

Datele de hotel sunt într-adevăr elemente reziduale ale proceselor de afaceri. Atunci când o eroare în procese lasa adresa clientului în alb într-o fişă (şi acest lucru se repetă zi după zi şi rând dupa rând) rezultatul este un set de date “plin de găuri”, informaţiile oaspetului este incompletă şi un procent mare de afacere are o origine necunoscută. Şi chiar seturile de date complete pot fi înşelătoare.

Recopilare de la date reale şi exacte, o configurare corectă a interfaţei CRS/PMS şi utilizează coduri de tarife unice în PMS pentru fiecare cont negociat, sunt sfaturile experţilor. #shu#

Recopilare de la date reale şi exacte, o configurare corectă a interfaţei CRS/PMS şi utilizează coduri de tarife unice în PMS pentru fiecare cont negociat, sunt sfaturile experţilor. Imagine Shutterstock.

Hotelul ar trebui să aibă adresele în 100% din fişele clienţilor săi cu date corecte. De exemplu, de multe ori au în fişele sale cu un procent a clientelei domestice care nu corespund celui real, deoarece sistemele de PMS sunt de obicei configurate cu informaţiile ţării în care se află. Rezultatul este că se confundă cei care prezintă această informaţie implicit şi cele indicate de client. O simplă schimbare în configuraţia PMS specifică o valoare nulă pentru informaţia geografică implicită va ajuta schimbarea acestei situaţii. Se arată astfel atât importantă proceselor de afacere auditate şi solide, cât şi nevoia a unei atente configurări de sisteme pentru a sprijini aceste practici.

 

Canale de vânzare

Aceasta este o altă versiune a de unde vine afacerea hotelieră. Canalului de vânzări sunt, desigur, importante deoarece aceste sunt vitrine virtuale unde este văzut şi se cumpără produsul tău. Înţelegerea producţiei şi tendinţele fiecărui canal îţi permite să aloci şi să poziţionezi inventarul şi vitrinele în mod corespunzător.

Un element frecvent ignorat, dar critica în monitorizarea producţiei a fiecărui canal de vânzare este configurarea a interfaţei între PMS-ul hotel şi sistemul central de rezervări (CRS). CRS-ul este viaţa hotelului, unde se înregistrează plasarea inventarului său în vitrine importante ca GDSsite-ul hotelului şi OTA, ca ExpediaTravelocity şi multe altele.

CRS îţi oferă detalii complete a canului de vânzări utilizată pentru fiecare vânzare. Încă prea frecvent acest important detaliu a rezervării se pierd în momentul în care intră în PMS-ul hotelului, datorită configurărilor eronate ale interfaţei. Ca sistem de înregistrare şi cea mai propabilă sursă de date pentru a începe o strategie de market intelligence, este esenţial să capteze această pentru a capta aceste informaţii şi a le păstra în PMS. Prin urmare, convine sa se dedice timp asigurării ca interfaţă CRS/PMS a hotelului este configurată ca cel mai bun suport de monitorizare detaliat prin canalele de vânzare în propiul PMS.

 

Profiluri ale companiei

Dacă realizezi o monitorizare a producerii de conturi în PMS poţi avea un impact semnificativ asupra exactitudinii datelor în acest domeniu. Cei de la Hotelmarketing recomandă crearea de coduri unice de tarife în PMS pentru fiecare cont negociat, cod care trebuie să fie atribuit fiecărei rezervări în momentul în care aceasta este făcută. Aceasta este cea mai bună opţiune pentru a avea date pentru producţia de conturi complete şi nealtearete.

Profilurile cu siguranţă ar putea monitoriza producţia, şi de fapt, acesta este ţinta lor iniţială. De fapt, aceasta este greşeala multor aplicaţii eşuate ale CRM-ului, care de prea multe ori ignor acest aspect. Cu CRM-urile avem de-a face cu profiluri de clienţi şi nu de companii, dar faptul că orice tip de sistem de monitorizare de profiluri într-un PMS are nevoie de procese de afacere blindate pentru a avea succes.

Dacă hotelul sau lanţul doreşte să profite de beneficiile oferite de marketing intelligence (accesul imediat şi nerestricţionat la informaţiile de transformare şi analiză), primul lucru pe care trebuie să îl aibă este o viziune realistă a situaţiei cu privire la datele hotelului. Deşi nu sunt necesare nişte date perfecte, sunt necesare o abordare reflexivă şi activă şi procesele de afacere şi sistemele care să se adapteze la ele. Este o investiţie rentabilă dacă ai aspiraţii în market intelligence hotelier.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply