Shadow

Strategia DER Touristik pentru 2021: prețuri mai mici și flexibilitate

Prețuri mai mici, mai multe pachete la sol, mai multă flexibilitate în rezervari și mai multă ofertă individuală și pentru grupuri mici. Acestea sunt strategiile cu care DER Touristik face față scenariul nesigur din vara anului 2021 și cu care speră să se recupereze după recesiunea afacerii de anul trecut marcat de criza sănătății a COVID-19. Pentru acest an, prognozele celui de-al doilea cel mai mare operator de turism german sunt încă neclare, având în vedere restricțiile de călătorie în multe destinații, modificările reglementărilor privind testele de coronavirus și carantinele și preocupările consumatorilor cu privire la pandemie, care au prăbușit dur cererea (A se citi: Operatorii de turism germani se așteaptă la prețuri mai mici în 2021).  

 

Confruntat cu această situație incertă, DER Touristik a prezentat un pachet de măsuri menite să liniștească clienții germani și să stimuleze cererea, cu un program de vacanță adaptat nevoilor în schimbare ale clienților din această era a COVID, potrivit mediului specializat Fvw. 

 

Astfel, operatorul de turism lansează condiții de rezervare foarte flexibile: oferă celor care rezervă o vacanță pentru vara viitoare (până în octombrie 2020) înainte de 31 decembrie a acestui an, posibilitatea de a anula sau modifica rezervarea fără taxe de până la 14 zile înainte de plecare. 

 

În același timp, a stabilit o gamă largă de reduceri timpurii care se adaugă altor reduceri de prețuri. „Prețurile noastre de rezervare timpurie pentru 2021 sunt mai mici ca niciodată”, explică Ingo Burmester, CEO al DER Touristik pentru Europa Centrală. 

Unul dintre hotelurile companiei.

 

„Cererea redusă permite reducerea costurilor (de funcționare) ale hotelului, iar aceste reduceri le transmitem clienților noștri„, adaugă el. 

 

În acest fel, există reduceri de prețuri de preț cu peste 25% pentru destinații precum Turcia, Bulgaria, Grecia, Egipt, Insulele Baleare, Cuba și Republica Dominicană. 

 

Ce oferă compania pentru sudul Europei? Pentru aceste destinații, DER Touristik a adăugat 94 de hoteluri noi și și-a extins programul de vacanță pentru grupuri mici și camping, ca răspuns la cererea tot mai mare. 

 

„Interesul pentru „călătoriile de experiențe” în grupuri mici a crescut deja în mod clar înainte de pandemie”, spune Burmester, care detaliază că, prin urmare, până în 2021, au continuat să se concentreze asupra acestor grupuri. 

 

„Cu portofoliul nostru adaptat, oferim clienților noștri o ofertă individuală pentru sezonul următor, cu oportunități de a se bucura de experiențe private de vacanță”, subliniază Burmester. 

 

Destinații aproape de casă

Compania prevede că, având în vedere situația de sănătate, din ce în ce mai mulți clienți vor opta să își petreacă vacanța în destinații mai aproape de casă în acest an

 

Din acest motiv, brandurile sale precum Dertour, ITS și Jahn Reisen și-au mărit ofertele pentru Germania, Austria și Franța însăși cu 10% și pentru Polonia cu 30%. Acesta va include, de asemenea, mai multe hoteluri mici administrate de familie, noi călătorii cu propriul vehicul și mai multe croaziere fluviale, inclusiv noilor nave Arosa și Plantours în program. 

 

Portofoliu hotelier

În paralel, DER Touristik și-a extins portofoliul hotelier cu 11 proprietăți de brand propriu noi sau modernizate pentru vara viitoare. Acestea includ încă șapte hoteluri Sentido, incluzând mai multe foste proprietăți LTI Hotels, care se schimbă ca parte a adăugării LTI la Sentido, care va avea un total de 25 de hoteluri vara viitoare.

 

În total, vor fi 96 de hoteluri care operează sub una dintre brandurile hoteliere ale grupului (Sentido, LTI, Calimera, Primasol și Playitas). 

 

Grupul rămâne deschis spre extindere ulterioară. „Chiar și în situația dificilă actuală, continuăm să căutăm noi parteneriate pe termen lung, bazate pe valori”, spune Christian Grage, director general, DER Touristik Hotels & Resort. 

 

Anul acesta, operatorul turistic se confruntă cu un deficit financiar puternic, după ce a pierdut jumătate din venituri din cauza crizei COVID, potrivit CEO-ului companiei-mamă Rewe. Piața germană generează majoritatea veniturilor grupului. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.