Şase megatendinţe ale industriei hoteliere potrivit Sabre

Obiceiurile de consum în momentul căutării şi rezervării de căutării prin canalele digitale vor continua să evolueze şi schimbări mai perturbatoare se apropie. Sabre a publicat un nou raport tehnic care examinează cele şase tendinţe emergente, care vor afecta aşteptările de serviciu ale călătoriilor în timpul şederii lor în hoteluri.

Aşteptările consumatorilor sunt formate din experienţe în toate sectoarele, nu este suficient să studiezi doar tendinţele de călătorie. De asemenea, este necesar să se respecte  comportamentul clienţilor în afara industriei turismului pentru a cunoaşte oaspetii săi ca persoane. nu doar ca simpli călători.

Studiul face comparaţii cu alte industrii, în scopul de a identifica tendinţele pentru industria ospitalităţii şi include studiile de caz care vor ajuta hotelierii să creeze experienţe personalizate. Informaţiile cuprinse în acest raport ofera managerilor de hotel oportunităţi de inovare pentru brandurile lor.

Şase megatendinţe ale industriei hoteliere potrivit Sabre

Şase megatendinţe ale industriei hoteliere potrivit Sabre

Acestea sunt cele şase mari tendinţe incluse în raportul Sabre.

1. “Youniverse”: Clientul în centrul experienţei de serviciu

Conceptul ‘Youniverse’ recunoaşte protagonismul gusturilor şi preferinţelor fiecărui consumator. În prezent, personalizarea este rezultatul a ceea clienţi exprimă ca şi necesitate şi brandurile acţionează în consencinţă. Noi tehnologii, cum ar fi recunoaşterea facială, senzori biometrici şi cititori de unde cerebrale, vor permite brandurilor să personalizeze experienţele clienţilor pe baza motivaţiilor lor autentice sau chiar subconştiente. Acest nivel mai profund de personalizare va aduce o varietate mai mare pentru clienţi, care se simt deja copleşiţi de multitudinea de opţiuni disponibile. Cu mai mult de 50% dintre consumatori care sunt dispuşi să împărtaşească date în schimbul de instrumente care îi ajută să ia decizii, hotelierii au o oportunitate semnificativă de a satisface prin utilizarea datelor şi tehnologiei.

2. De ajutor: A fi parte din soluţie, nu problemă

Brandurile care fac viaţa clienţilor mai uşoară, simplă şi comodă vor fi cele care vor câştigă noi fani. Pe măsură ce consumatorii sunt bombardaţi de mesaje generalizate, publicitate şi oferte la fiecare clic, vor alege acele branduri care folosesc noi canale şi contexte pentru a fi în locul potrivit, la momentul potrivit şi cu o ofertă mai personală.  Geolocalizarea este deja importantă în contextul consumatorului şi ajută brandurile să personalizeze ofertele şi experienţele. Şi, în viitorul apropiat, orice situaţie poate constitui un context relevant pentru a genera o acţiune, de la nivelul de stres al clientului pana la emoticoanele pe care le utiliează pe reţelele sociale.

3. Branduri mai umani: depăşeşte tranzacţiile simple şi generează impact în emoţii

Consumatorii prezintă interes în acele branduri care au propia lor personalitate, care sunt sincere, amuzante şi au o semnificaţie. În scenariul consumatorilor de azi opţiunile de achiziţie sunt limitate. Brandurile care oferă beneficiile suplimentare dincolo de programele de loialitate tradiţionale vor consolida percepţia cu toţi clienţii lor. Brandurile actualizate testează noi abordări pentru a transmite valori comune, de la preţuri dinamice  care sunt ajustate în funcţie de hora, loc şi date personale, până la reduceri selective.

4. Ubitec: tehnologia peste tot şi cu impact

A devenit imposibil să trăieşti fără tehnologie. Vieţile noastre se mută în jurul “superputerilor” informaţiei în timpul real, serviciile care anticipează aşteptările şi preferinţele de consum. Consumatorii de astăzi cer brandurilor să folosească inteligenţa artificială pentru a oferi produse care sa anticipeze aşteptarile şi preferintele lor de consum. Cum pot brandurile să se bazeze pe inteligenţa colectivă pentru a genera o economii atât în bani cât şi în timp, a oferi o cameră de hotel mai bună sau refugiul perfect?

5. Haos de preţuri: oferă cea mai bună valoare

Graţie noilor tehnologii şi noilor servicii, percepţia preţurilor (mari sau mici, fixe sau fluide, universale sau personale) a devenit mai complexă. Cu noi elemente de valoare cum ar fi cel ostentativ, ludic şi distractiv, brandurile pot îndrăzni să reformuleze ofertele lor cu produse complet diferite pentru a surprinde consumatorii. Ar putea redefini pachetele lor de servicii pentru a atrage clienţi pe care în mod normal nu i-ar putea atrage?

6. Posdemografie: Datele demografice rămân ale trecutului

Ideile pe care le aveam cu privire la modul în care un anumit segment trebuie să se comporte au trecut în istorie. Tehnologia şi internetul au creat o mentalitate globală în care consumatorii din întreaga lume converg în gusturi şi aspiraţii. Pe măsură ce utilizatorii aleg produse şi servicii cu mai multă libertate şi acordă mai puţină atenţie tradiţiilor, brandurile trebuie să adopte strategii pentru a supravietui într-o lume posdesmografică.

Hotelierii trebuie să se adapteze astfel la aceste tendinţe în evoluţie constantă pentru a satisface aşteptările clienţilor. Raportul complet care conţine toate aceste tendinţe poate fi descărcat de pe site-ul Sabre Hospirality Solutions.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply