Şase lecţii de e-commerce pentru hoteluri

Prima impresie este cea care contează. Clienţii îşi fac o părere cu privire la hotel de îndată ce încearcă să facă o rezervare, aşa că a face acest process cât mai rapid şi mai comod posibil se traduce în îmbunătăţirea vânzării directe.

A face ca oamenii să cheltuie bani poate fi dificil în cel mai bun dintre cazuri: o dată ce echipa de marketing a atras utilizatorul pe site-ul hotelului, munca dură abia a început. Ai un timp foarte scurt între momentul în care cineva găseşte hotelul pe internet, evaluează locaţia sa, vede camerele sale în ofertă şi rezervă. Acesta este ultimul pas în care majoritatea utilizatorilor abandonează.

Industriei turismului îi este mai greu decât altor furnizori din e-commerce, potrivit unui studiu recent realizat de Skift, deoarece în timp ce rata medie de abandonare înainte de a finaliza cumpărarea este de 65%, în produsele turistice aceasta depăşeşte 80%, iar în cazul hotelurilor 90%, potrivit estimărilor experţilor. (A se vedea: 81% din utilizatori părăsesc la jumătate procesul de rezervare online).

 Şase sfaturi pentru a creşte rata de conversie în sectorul hotelier. shu#

Şase sfaturi pentru a creşte rata de conversie în sectorul hotelier. Imagine Shutterstock.

 

Iată şase lecţii care pot face ca eforturile tale să fie mai pline de satisfacţii:

1. – Reduce divergenţa.Cu cât îi oferi mai multe opţiuni utilizatorului, cu atât acesta va fi mai confuz. Dacă există ceva care generează un venit suplimentar redus, renunţă la el. Regula generală în acest caz este de a facilita procesul, astfel încât să existe cel mai mic număr posibil de clicuri între descoperire şi cumpărare.

2. – Viteza este prietenul tău.Există un banc care circulă pe aici: dacă vrei să ştii dacă trebuie să te căsătoreşti cu o persoană, observ-o utilizând o conexiune lentă la Internet pentru o jumătate de oră. Toţi ne aşteptăm ca răspunsurile online să fie instantanee; doar o secundă de întârziere poate marca diferenţa între o achiziţie rapidă şi dispariţia unui client. Cele mai rapide site-uri cu cele mai rapide procese de rezervare au o rată de conversie mai bună.

3. Treci la subiect.Oferă-le oamenilor posibilitatea de a rezerva direct. Unii utilizatori ar putea dori să navigheze pentru a-ţi cunoaşte facilităţile pentru nunţi sau să vadă cum este restaurantul, dar odată ce cineva a decis că hotelul tău este alesul, oferă-i posibilitatea de a rezerva direct.

4. Nu ameţi utilizatorul.Dacă clientul dă click pe “Rezervă” şi este direcţionat către alt site cu o imagine de brand diferită de resul site-ului, acest lucru adaugă divergenţă sub forma de temeri, îndoieli şi incertitudine. O platformă care pune rezervările direct pe PMS-ul (Property Management System) tău şi îţi permite să îţi păstrezi brandul pe tot parcursul procesului este esenţial. Acesta ar trebui să accelereze procedurile şi să fie accesibil pe dispozitivele mobile.

5. Consruieşte o relaţie.Dacă cineva a rezervat cu tine în trecut şi s-a bucurat de sejurul său, de ce să nu utilizezi acest lucru în avantajul tău. Chiar şi în cazul în care ultima rezervare a fost făcută prin intermediul unei OTA, clientul te poate contacta direct şi să economiseşti astfel banii plătiţi pe comision. Datele de rezervare pot fi cheie pentru a înţelege relaţia ta cu clienţii. Dacă nu ai acces la ele de pe PMS-ul tau, descoperă motivul.

6. Fă teste, teste şi iar teste.Dacă nu analizezi rezultatele schimbărilor pe care le-ai introdus, cum poţi şti dacă acestea funcţionează? Ceea ce pare o idee bună poate avea consecinţe nefaste odată implementate. Dacă una dintre opţiunile pe care le oferi nu generează venituri suplimentare, elimin-o şi testeaz-o din nou.

 

Această informaţie este disponibilă pe Hotel Speak.

 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply