Sabre oferă agenţiilor o interfaţă care poate fi partajată cu clienţii

Noua Sabre Red Workspace permite agenţiei dubla sa opţiune de a lucra în limbajul clasic de comandă pe ecranul negru şi, cu un clic să o transforme într-o interfaţă prietenoasă şi uşor de înţeles pentru a arăta clientului, incorporând o “bară de asistenţă pentru luarea deciziilor”, a declarat pentru Hosteltur Douglas Green, directorul Sabre pentru Spania.

 

Managerul companiei americane scoate în evidenţă, ca fiind una dintre schimbările experimentate de sectorul agenţiilor, progresul catre multicanalitate sau omnicanalitate, “toate agenţiile, fizice şi online, trebuie să fie on şi off. Clientul trece din ce în ce mai mult de la un canal la altul, este figital  [fizic-digital]. 

 

Pentru a srijini această tendinţă, Sabre pregăteşte noua sa Sabre Red Workspace, care printre alte inovaţii permite agenţiilor să navigheze pe plataforma sa de rezervări în formatul clasic de comenzi, şi de asemenea în formatul prietenos, cu mouse-ul, cu care sunt obişnuiţi clienţii, permiţând agentului să aibă un ecran dublu pentru a-l arăta clientului. “Această posibilitate oferă mai multă transparenţă activităţii agentului faţă de clientul său”, afirmă Green. 

 Sabre oferă agenţiilor o interfaţă care poate fi partajată cu clienţii

Noua platformă este în prezent în versiune betă şi este testată în mai multe agenţii. Lansarea este programată pe parcursul acestui an 2017 simultan în toate pieţele Sabre. 

 

Noua platformă oferă agenţiilor de turism o “bară suport pentru luarea deciziilor, singura care oferă servicii de date şi informaţii despre piaţă privind tendinţele şi intervale ale tarifelor, sezoanele de călătorie şi aeroporturi alternative”, asigură compania. 

Sursă: hosteltur.com

Leave a Reply