Sabre dezvăluie cum este platforma cu care doreşte să revoluţioneze GDS-urile

“Un proces de rezervări mai dinamic şi intuitiv pentru managementul serviciilor de călătorie care integrează datele inteligente şi funcţiile avansate pentru comercializarea călătoriilor”. Acesta este modul în care Sabre defineşte noul software al sistemului său  Sabre Red Workspace prezentat la sfârşitul lunii iunie în faţa a sute de agenţii de turism, reprezentanţi ai companiilor aeriene, hoteluri, companii de croaziere şi companii de închirieri de maşini la Miami.

Sabre îşi propune să “transforme modul în care consultanţii şi furnizorii de călătorii colaborează pentru a crea experienţe personalizate pentru călători” şi pentru care a proiectat o nouă platformă de servicii pentru agenţiile şi furnizorii care seamănă mai mult cu un motor de căutare online decât cu un GDS clasic codificat.

Sabre Red Workspace “integrează mai multe informaţii media de produse şi servicii pe piaţa de turism digitală, funcţii inteligente care notifică oportunităţi comerciale, şi data insights cu recomandări inteligente pentru că atât consultanţii cât şi furnizorii de călătorii să poată crea experienţe cu adevărat personalizate pentru clienţii lor”, descrie compania.

Wade Jones, vicepreşedinte senior de marketing şi strategie, împreună cu Richard Caulder, responsabil de strategii, împreună cu Richard Caulder, responsabilul de strategii pentru consumator au făcut o demonstraţie în faţa unui grup de reporteri la conferinţa Travel Technology Exchange (TTX), pe care Sabre o dezvoltă la Miami.

“Cred că ceea ce lansăm face diferenţa cu restul industriei”, a afirmat Tom Klein, preşdintele şi CEO-ul Sabre.

“Cred că ceea ce lansăm face diferenţa cu restul industriei”, a afirmat Tom Klein, preşdintele şi CEO-ul Sabre.

Pentru a descrie schimbările în această actualizare, Jones s-a bazat pe experienţa sa în etichetarea şi prezentarea produselor de consum. Cu imaginea unei sticle de ketchup a făcut o idee grafică a modului în care GDS-ul a fost transformat. Aşa sticla lui Heinz a părăsit recipientul original – vasul de sticlă cu capacul sus, devenind de plastic şi invers, cu capacul în jos- Wade a semnalat că Sabre Red Workspace nu a mai fost “proeictat pentru produs” ci a fost proiectat pentru experienţă”.

Conform demonstraţiei efectuate de Richard Caudler, noul sistem seamănă mai mult cu un motor de căutare online, deoarece permite abandonarea limbajului de cheie al sistemului pentru a face căutarea în funcţie de destinaţie, datele de zbor, şi adăugarea de ancillaries, cum ar fi rezervările de hoteluri şi maşinile.

Căutările pot da ca rezultat până la 200 de opţiuni de preţuri diferite, ceea ce permite, potrivit lui Caudler, agenţiilor tradiţionale să concureze cu OTA. Wade Jones a evidenţiat că se gândeşte să “protejeze munca tradiţională a agentului”.

Potrivit lui Jones, acesta se bazează pe o “arhitectură flexibilă”, pentru a satisface nevoile diferite într-un mod prietenos. Pe ecranul agentului se văd straturi: “cel clasic”, cu coduri, şi cel “grafic”, cu datele traduse. Conceptul este similar cu un metasearch. Şi permite, aşa cum au descris “a face mai uşoare căutările complicate”, cu avantaje în economisirea de timp şi bani.

Sabre dezvăluie cum este platforma cu care doreşte să revoluţioneze GDS-urile

În plus, “noul Sabre Red Workspac este, de asemenea, o platformă pentru furnizori. În acest sens, aceasta incorporează caracteristici avansate pentru comercializare, cu informaţii extinse în imagini, videouri şi alte resurse multimedia. Companiile aeriene, hotelurile şi ceilalţi furnizori pot face din sistemul Sabre GDS un component strategic în strategiile sale de marketing multicanal“.

“Călătorii se aşteaptă la mai mult de un itinerariu, vor să fie încrezători în fiecare achiziţie şi se aşteaptă la o călatorie cu multe opţiuni. Din aceste motive şi, de asemenea, pentru a optimiza experienţa de navigare, noul nostru Sabre Red Workspace oferă consultanţilor recomandări bazate pe insights, servicii relevante şi transparenţa preţurilor. Tehnologia pentru analizarea datelor este fundamentală pentru maximizarea productivităii şi eficienţei în comercializare şi vânzări, şi în acest sens motorul nostru de data insights va contribui la deciziile comerciale, pentru a optimiza veniturile şi a crea o adevărată personalizare”, a declarat Sean Menke, preşedinte al Sabre Travel Network.

Caudler a declarat ca pentru cele 47.000 de agenţii care utilizează Sabre Red Workspace este o chestiune de a se actualiza la un sistem compatibil 100% cu cel pe care îl au deja. Această actualizare nu necesită de perioade lungi de formare, deoarece este mai intuitivă decât sistemul actual. Pentru un agent de turism cu experienţă poate dura o zi. Pentru cineva care este la început în industrie, câteva săptămâni, estimează directorii companiei.

 

A transfera valoare furnizorilor 

În acest moment există aproximativ 300 de agenţii care operează sistemul Beta al noului Sabre Red Workspace, un proces care se va finaliza la sfârsitul anului pentru a intra în vigoare în 2017, atunci când va fi disponibil. Wade Jones a declarat pentru HOSTELTUR LATAM, că încă nu sunt gata detaliile comercializării, inclusiv preţurile şi costul instrumentului, dar a spus că nu are sens sa faci ceva care nu este la îndemâna clienţilor.

Noul sistem combină date cu un design intuitiv cu obiectivul de a dezvolta experienţe personalizate de călătorie.

Noul sistem combină date cu un design intuitiv cu obiectivul de a dezvolta experienţe personalizate de călătorie.

Jones a subliniat faptul că noua dezvoltare este proiectată pentru a “transfera valoare furnizorilor” şi tine cont de forţa de muncă emergentă, care are un mod diferit de a interacţiona cu tehnologia. Mai mult decât atât, în câţiva ani se vor adăuga 1.000 de milioane de călători care vor obliga industria să fie pregătită să îi servească.

Noul Sabre Red Workspace, în cuvintele vice-preşedintelui de marketing şi strategie, “reuneşte viziunea modului în care folosim toate capacităţile din sistemul nostru”. La rândul lor, agenţiile pot dezvolta platforme în functie de necesităţile lor, a afirmat el.

Noul instrument permite adăugarea rezervărilor atât ancillaries cât şi tarife în funcţie de branduri şi stimularea “achiziţiei inspiraţionale”. De asemenea, are functionalităţi pentru a compara tarife cu cele trei zile anterioare sau posterioare călătoriei, precum şi a căuta noi aeroporturi în zonă, cu scopul de a reduce costurile.

“Este o platformă foarte competitivă”, a afirmat Jones. 

 

 Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply