Sabre consideră că agenţiile irosesc potenţialul trenului

Sabre consideră că agenţiile de turism, în general, şi în special cele online, nu exploatează suficient avantajele trenului ca mijloc de transport faţă de avion. GDS-ul explică în Sabre Rail White Paper motivele care ar putea împinge intermediarii să încerce să obţină o cotă mai mare de piaţă. 

În mod tradiţional, agenţiile de turism online (OTA) şi companiile de management al călătoriilor (TMC) s-au concentrat asupra transportului aerian pentru a satisface nevoile călătorilor. Acum apar noi oportunităţi pentru călătoriile cu trenul.

Caracterul fragmentat al reţelei feroviare europene se schimbă, şi atitudinile industriei şi ale canalelor digitale de distribuţie se transformă în acelaşi timp. Investiţiile în infrastructură feroviară de mare viteză au înregistrat o creştere exponenţială, iar acest lucru ar putea fi unul dintre principalele motive pentru care companiile de turism au început să vizeze piaţa în creştere pentru rerervările de trenuri.

Sabre consideră că agenţiile irosesc potenţialul trenului

Sabre consideră că trenul oferă călătorilor o alternativă atractivă pentru zboruri; este fezabilă pentru majoritatea călătorilor de business, este eficient în costuri şi, de multe ori, este metoda preferată pentru a pleca în călătorii de până la patru ore.

Raportul scoate în evidenţă un studiu recent al PhoCusWright care indică faptul că 20% dintre consumatori folosesc OTA pentru a rezerva zboruri; dar doar 8% pentru tren. Acest lucru sugerează că trenul oferă un mare potenţial i o oportunitate uriaşă.

În conformitate cu firma de consultanţă, piaţa călătoriilor cu trenul din Europa reprezintă 31.000 de milioane de euro (de două ori dimensiunea pieţei companiilor aeriene low cost). În prezent o mare majoritare a rezervărilor de călătorii cu trenul sunt făcute direct cu operatorul, dar canalele online în creştere ar putea captura până la jumătate din aceste rezervări până în 2020.

GDS-ul asigură că impulsul competitiv al trenului derivat din cererea consumatorilor, sfidează călătoriile cu avionul în ceea ce priveşte preferinţa şi preţurile. Mulţi călători apreciază faptul că trenul te duce direct la destinaţie. Pentru multe rute între oraşe trenul de mare viteză poate fi mai rapid decât zborul. Şi este mai convenabilă atunci când se iau în considerare timpul total al călătoriei i conexiunile.

 

Prezenţa în GDS şi dereglementarea

Acum că, continutul de trenuri în sistemele de distribuţie globală este mult mai mare, trenurile au o acoperire mai extinsă. Sabre consideră că OTA şi TMC au oportunitatea de a adopta trenul ca un mediu de transport activ.

Preţul este un alt punct în care se reduce diferenţa între tren şi călătorii aeriene. Pe măsură ce dereglementarea majorităţii operatorilor feroviari naţionali egalează regulile jocului, şi pe măsură ce se dezvoltă distribuţia, preţurile vor scădea, semnalează raportul. În special, călătoriile transfrontaliere cu trenul în orele de fârv au devenit o alternativă mult mai accesibilă decât zborurile.

 

Tehnologia mobilă

Sabre constată că există semne că distribuţia agentul de schimbare dominant, iar foarte curând trenurile vor putea egala “cerul deschis” pe care îl oferă transportul aerian. Tehnologia mobilă este un alt factor care afectează creşterea rezervărilor online, directori ai Deutsche Bahn estimează că 50% din traficul său web corespunde dispozitivelor mobile.

PhoCusWright estimează că, până în 2020, 44% din achiziţiile de călătorii cu trenul vor fi făcute online, în cazul în care operatorii profită pe deplin canalele de distribuţie, cum ar fi OTA.

De fapt, acest lucru se întâmplă deja pe anumite rute din Europa, ce dovedeşte că agenţiile pot avea un impact mare asupra vânzărilor operatorilor, că în cazul companiei publice Renfe din Spania, OTA aportându-i 20% din totalul rezervărilor.

Acest lucru ar trebui să fie un apel de trezire pentru companiile de turism care au neglijat trenul: e momentul să fie vizat în zonele de creştere a turismului. Fără îndoială, poţi avea dificultăţi în a compensa mai târziu scăderea pe care o vor observa în transportul aerian, avertizează Sabre.

Şi subliniază faptul că există multe avantaje pentru agenţiile care aleg să extindă oferta călătoriilor cu trenul este faptul că acestea sunt mai comode, cu mai mult spaţiu pentru picioare, locuri pentru a munci, şi poţi vedea locurile prin care treci. În plus, de obicei nu se aşteaptă mult (nu există proceduri de lungă durata de check-in şi îmbarcare), nu există nici probleme din cauza bagajului nici atâtea întârzieri din cauza vremii nefavorabile.

Cu toate acestea, multe dintre aceste preferinţe explică de ce partajarea maşinii şi autobuzele sunt din ce în ce mai populare şi trenul trebuie să reacţioneze la provocările tot mai mari cauzate de alte mijloace de transport.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Leave a Reply